شناسهٔ خبر: 44202130 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی:

بیش از ۱۲ هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون افزون بر ۱۲ هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

صاحب‌خبر -

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: هم اکنون ۱۲ هزار و ۱۵۲ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان، از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

او ادامه داد: از این تعداد، پنج هزار و ۲۹۵ نفر را ایتام و ۶ هزار و ۸۵۷ نفر را نیز فرزندان محسنین تشکیل می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ۳۴ هزار و ۴۲۲ حامی در استان با کمیته امداد همکاری دارند تصریح کرد: از ابتدای امسال تعداد حامیان در استان دو هزار و ۹۲۲ نفر افزایش یافته است و امیدواریم با اجرای طرح‌های حامی‌یابی، این روند با سرعت بیشتر ادامه یابد.

سهندی بیان کرد: خوی با یک هزار و یک نفر و شوط با ۲۴۱ نفر به ترتیب بیشترین و کمترین تعداد یتیم و فرزندان محسنین را در آذربایجان غربی دارد.

او گفت: هم اکنون سرانه دریافتی هر یتیم در استان چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و فرزند محسنین ماهانه دو میلیون و ۴۰۰ هزار ریال است و میانگین سرانه واریزی نقدی حامیان برای ایتام دو میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و سرانه واریزی برای فرزندان محسنین یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال برای هر نفر است.

مدیرکل کمیته امداد امام آذربایجان‌غربی عنوان کرد: نیکوکارانی که تمایل به کمک به ایتام و فرزندان محسنین داشته باشند می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سطح استان، مراجعه به سایت اکرام به آدرس www.ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴ مشارکت خود را اعلام کنند.
انتهای پیام/گ

نظر شما