شناسهٔ خبر: 44195669 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

راستینه در واکنش به ترور شهید فخری زاده:

اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی متوقف شود

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید دسترسی‌های وسیع آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از مراکز هسته‌ای محدود شود.

صاحب‌خبر -

احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی در حال پیشرفت در زمینه‌های مختلف بوده و  چنین اقدامات مذبوحانه ای نشانگر خشم و عصبانیت دشمنان از جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: زمانی که سردار شهید سلیمانی توسط ایالات متحده به شهادت رسید برای جهانیان نیز محرز شد که آمریکا سردمدار گروه‌های تروریستی است و در حقیقت طهارت جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می‌رود که در مجامع بین‌المللی پرونده ترور شهید فخری‌زاده پیگیری شود و همچنین مسئولان باید منافذ را برای ورود جریان ضد انقلاب به کشور ببندند؛ بنابراین بایستی دسترسی‌های بی حد و حصر آژانس به مراکز هسته‌ای محدود و البته اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی هم متوقف شود.

وی اظهار کرد: وقتی که نتانیاهو، نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی در یک برنامه رسمی از ترور شهید فخری زاده سخن به میان می آورد؛ قطعا چنین موضوعی بیانگر این بوده که دشمنان به چیزی کمتر از نابودی ایران فکر نمی‌کنند.

 احمد راستینه هفشجانی همچنین در واکنش به ترور دانشنمد هسته‌ای کشور در توییتی منتشر کرد:

خباثت رژیم صهیونیستی و آمریکا بار دیگر در ترور یکی دیگر دانشمندان به نمایش درآمد. خون پاک فخری زاده، صنعت دفاعی و هستهای را به اوج خواهد رساند و اندیشمندان جوان راه او را ادامه خواهند داد مجازات آمران این جنایت با محدودسازی دسترسی بی حد و حصر بازرسان آژانس باید شروع شود./

پایان پیام

نظر شما