شناسهٔ خبر: 44116011 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انجام مانور تعمیرات در شبکه برق هرمزگان

مانورتعمیرات شبکه برق هرمزگان همزمان با سراسر کشور انجام شد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: مانور تعمیرات شبکه فرسوده در شهرستانهای بندرعباس و جاسک همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هاجر عبدی درباره مانور تعمیرات در شبکه برق اظهار داشت: در این مانور 86 نیروی فنی در قالب 22 گروه عملیاتی با 50 خودروی سبک و سنگین شبکه های فرسوده 20 کیلوولت در بندرعباس و جاسک را بهینه سازی کردند.

وی اجرای این مانور را اقدامی کم نظیر همزمان با برگزاری گسترده‌ترین برنامه تعمیرات شبکه‌های توزیع برق در کشور دانست و با اشاره به عزم جدی مسئولان و فعالان صنعت برق برای ارائه شایسته ترین خدمات گفت: در زمان اجرای این مانور، نیروهای فنی این شرکت در قالب 22 تیم عملیاتی اقدام به اصلاح شبکه فشار متوسط برق در بندرعباس و جاسک کرده و با انجام تعمیرات و اصلاحات فنی مورد نیاز، پایداری شبکه برق این مناطق را تامین کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از اصلاح 20 کیلومتر شبکه فشار متوسط و سرویس 20 دستگاه پست زمینی به روش خط گرم به منظور تامین برق مورد نیاز مشترکان و جلوگیری از بروز اختلال در فرایند برق رسانی به عنوان یکی دیگر از طرح های اجرا شده در این مانور نام برد.

عبدی با بیان این که با اجرای این مانور، قابلیت اجرایی نیروهای فنی در شرایط بحران افزایش خواهد یافت گفت: استانداردسازی شبکه توزیع برق،کاهش تعداد و زمان خاموشی و کاهش تلفات شبکه مناطق شرق جاسک و روستاهای بندرعباس از مهمترین دستاوردهای این مانور بود. مانور تعمیرات شبکه های فرسوده به مدت دو روز همزمان با سراسر کشور در بندرعباس و جاسک برگزار شد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

نظر شما