شناسهٔ خبر: 44100774 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در راستای ارتقاء هندبال کارگری

فدراسیون های ورزش کارگری و هندبال تفاهم نامه همکاری امضا کردند

فدراسیون های ورزش کارگری و هندبال در راستای ارتقاء رشته هندبال کارگری تفاهم نامه همکاری امضا کردند

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری جلسه مشترک هم اندیشی و امضای یادداشت تفاهم نامه مشترک فدراسیون های ورزش کارگری و هندبال در راستای گسترش همکاری های فی مابین و تعمیم رشته ورزشی هندبال در میان جامعه کار و تلاش کشور با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در دفتر رئیس فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد.
در ابتدای جلسه جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری این فدراسیون را به مثابه بازوی اجرایی فدراسیون های مرجع دانسته و تاکید کرد:هندبال را رشته ای پر طرفدار و پر مخاطب در میان جامعه هدف دانسته و امیدوارم تا با حضور ارزشمند جناب آقای دکتر پورکیانی در راس انجمن هندبال کارگران کشور شاهد جبران عقب ماندگی های گذشته در این رشته پر طرفدار و مهیج و بازگشت نشاط و شادابی علاقمندان و ورزشکاران هندبال کارگری باشیم.
ایشان در ادامه بر گسترش این رشته در بخش بانوان تاکید و خواستار پیگیری از سوی نواب رئیس بانوان هر دو فدراسیون گردیدند.

وی در پایان افزود: ان شالله این تفاهم نامه باب جدیدی برای توسعه رشد هندبال در بخش کارگری و همگانی این رشته شود.هندبال در بخش کارگری ظرفیت های زیادی دارد و ان الله با حمایت های دکتر پاکدل و فدراسیون هندبال بتوانیم به توسعه این رشته در بخش کارگری کمک بسزایی کنیم.

در ادامه جلسه علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال نیز ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه مجموعه فدراسیون هندبال از انجمن ورزشی هندبال کارگری در برگزاری رویدادها و دوره های آموزشی به سابقه خوب این رشته در ادوار گذشته اشاره کرده و در پایان ابراز امیدواری کرد با حضور جناب آقای دکتر پورکیانی شاهد ارتقاء و گسترش این رشته در جامعه کارگری خواهیم بود.
در ادامه جلسه دکتر پورکیانی رئیس انجمن هندبال کارگران کشور گفت: راه اندازی لیگ هندبال کارگری در برنامه های آتی این انجمن قرار دارد. ایشان در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت های موجود و مشارکت کارخانجات و شرکت های صنعتی و جذب منابع مالی از این طریق در راستای گسترش این رشته در دل کارخانجات و همچنین برگزاری مطلوب رویدادهای هندبال کارگری شد.
در پایان نیز حاضران به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
در پایان نیز تفاهم نامه مشترک همکاریهای فی مابین به امضای روسای دو فدراسیون رسید.
سرکار خانم سلوکی نایب رئیس فدراسیون هندبال، جناب آقای ریاحی مسئول کمیته همگانی فدراسیون هندبال و احمدی نیا مدیر روابط عمومی هندبال علیرضا پاکدل را همراهی نمودند.
آقایان مرتضی اسماعیلی دبیرکل،بیژن خراسانی نایب رئیس و مجید احتشام زاده معاون فنی و ورزشی فدراسیون ورزش کارگری نیز در این جلسه حضور داشته و به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

نظر شما