شناسهٔ خبر: 43988014 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اعلام ويژه برنامه‌هاي هفته بزرگداشت ميلاد حضرت عبدالعظيم عليه السلام

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- برنامه‌های ایام بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام در بارگاه ملکوتی آنحضرت از 27 آبان ماه آغاز و تا 3 آذر ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از  آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، پخش زنده محفل انس قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز و بین المللی کشور و گروه‌های تواشیح، سه‌شنبه و چهارشنبه 27 و 28 آبان ماه از ساعت 18 (بدون حضور جمعیت)، از شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن، آغاز بخش برنامه‌های ایام ولادت حضرت سیدالکریم(ع) خواهد بود.
ویژه برنامه شب ولادت حضرت سیدالکریم(ع) پنج شنبه 29 آبان با آئین تعویض پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم(ع) آغاز و از ساعت 19:30، پخش زنده ویژه برنامه شب ولادت (بدون حضور جمعیت) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین  رفیعی، قرائت زیارتنامه و اجرای ابتهال توسط  سید کریم موسوی، مدیحه سرایی با نوای محمدرضا غلامرضازاده و شعرخوانی محمد علی بیابانی از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه رادیویی قرآن پخش خواهد شد.
در روز ولادت آنحضرت مصادف با جمعه 30 آبان نیز از ساعت 6 صبح، پخش زنده ویژه برنامه قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان و قرائت دعا توسط حاج مهدی سماواتی به روی آنتن شبکه دو و شبکه قرآن سیما می‌رود.
همچنین در شام ولادت آن حضرت از ساعت 19:30 پخش زنده محفل انس با قرآن کریم (بدون حضور جمعیت) با حضور قاریان ممتاز و بین المللی کشور به طور مستقیم از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.
حضور خادمان در دارالشفاء کوثر و تجلیل از کادر درمان، حضور خادمان در درب منازل شهدای سلامت و تجلیل از ایشان، گل افشانی و عطر افشانی قبور شهدای مدفون در آستان مقدس و برگزاری مسابقات و طرح‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های این ایام در هفته ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) خواهد بود.

نظر شما