شناسهٔ خبر: 43728880 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در رویداد میز تکنولوژی؛

شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات آموزشی مجازی معرفی می شوند

زهرا سیفی

رئیس انجمن یادگیری الکترونیکی از برگزاری رویداد میز تکنولوژی برای آموزشهای الکترونیکی باهدف معرفی و ارزیابی محصولات و شرکتهای پیشرو در ارائه خدمات فناورانه آموزشی در فضای مجازی خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی اکبر صفوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری رویداد میز تکولوژی گفت: با توجه به توسعه روزافزون بسترهای فناوری‌های ارتباطی و دیجیتالی و افزایش دسترسی مخاطبان شامل اساتید و مدرسین، دانشجویان و دانش آموزان به شبکه اینترنت، تغییرات در فناوری‌های آموزشی و توسعه شیوه‌های نوین آموزشی و یادگیری به سرعت در حال تحول است.

وی ادامه داد: از این رو و در چنین شرایطی، انبوهی از ایده‌ها، شیوه‌ها و ابزارهای فناورانه مرتبط با آموزش و یادگیری توسعه یافته و معرفی می شوند. این تحولات نیازمند اطلاع رسانی و ارزیابی‌های کارشناسانه بیشتر و پر سرعت است که بتواند به جامعه مخاطب در بخش آموزش کشور معرفی شود.

رئیس انجمن یادگیری الکترونیکی ایران افزود: لذا در این راستا، رویداد میز تکنولوژی آموزشی با محوریت انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) و همکاری دانشگاه‌ علم و صنعت ایران به عنوان میزبان و دیگر مراکز علمی مرتبط با موضوع، طراحی و اجرا می‌ شود همچنین در این رویداد فرصت اعلام حضور و معرفی توانمندی‌های صاحبان فناوری‌های آموزشی و یادگیری فراهم می‌شود.

وی به خدمات ارائه شده به شرکت‌های حاضر در این رویداد اشاره کرد و افزود: نظر به اینکه مدعوین این رویداد همه مسئولین مرتبط با حوزه آموزش الکترونیکی و حوزه آموزشی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی هستند و هدف معرفی توانمندی شرکت‌ها و راههای دریافت خدمات از شرکتها توسط دانشگاهها و سایر مراکز علمی است، شرکت و خدمات آن روی وب سایت انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) به صورت سالانه معرفی خواهد شد.  

صفوی افزود: همچنین امکان سخنرانی و معرفی توانمندی های شرکت در قالب میزگردهای پیش بینی شده در رویداد ایجاد شده و امکان در اختیار گذاشتن اطلاعات شرکت و توصیه شرکت به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی وجود دارد.

رئیس انجمن یادگیری الکترونیکی ایران زمینه های مورد نظر برای محصولات و خدمات قابل ارائه در رویداد را، سامانه های مدیریت یادگیری، تولید محتوای آموزشی، برگزاری آزمون، کلاس مجازی، شبیه‌سازها و آزمایشگاه‌های مجازی، تجهیزات کمک آموزشی، پشتیبانی از سرورها و هوست‌های اینترنتی وتجهیزات ارتباط و انتقال اینترنت به مناطق محروم عنوان کرد.

وی ادامه داد: آغاز ثبت نام رویداد میز تکنولوژی برای آموزشهای الکترونیکی (معرفی و ارزیابی محصولات و شرکتهای پیشرو در ارائه خدمات فناورانه آموزشی در فضای مجازی) ۱۵ آبان ۹۹ آغاز و تا ۳۰ آبان ادامه خواهد داشت و اجرای رویداد ۲۶ الی ۳۰ آذرماه ۹۹ خواهد بود.

صفوی، شفافیت در ابراز توانمندی ها و آگاهی و شناخت از ظرفیت های طرفین را هدف اصلی از برگزاری رویداد میز تکنولوژی عنوان کرد و افزود: امیدواریم همه با جدیت در این رویداد شرکت کرده و خود را معرفی کنند.

وی یادآور شد: متقاضیان شرکت در این رویداد جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت انجمن یادگیری الکترونیکی ایران اینجا مراجعه کنند.

نظر شما