شناسهٔ خبر: 43520715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بردبار در گفتگو با دانشجو:

ایجاد فضای تفریحی برای دانش آموزان روستای طزرکش قزوین از سوی جهادگران + عکس

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین از ایجاد فضای ورزشی و تفریحی برای دانش آموزان مدرسه شهید یاوری روستای طزرکش استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

مهدی بردبار، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از ایجاد فضای ورزشی و تفریحی برای دانش آموزان مدرسه شهید یاوری روستای طزرکش استان خبرداد.

بردبار مطرح کرد: هفته گذشته تیمی متشکل از ۱۲ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان استان برای خدمت رسانی به مردمان روستای طزرکش اعزام شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین تصریح کرد: در این اردوی جهادی با بررسی‌های انجام شده در روز‌های اول  متوجه مشکلات مدرسه شهید یاوری روستا شدیم.

وی گفت: این مدرسه دیوار کشی و فضای مناسبی برای ورزش و تفریح دانش آموران نداشت با وجود اینکه تقریبا ۴۰ سال از تاسیس این مدرسه می‌گذشت، اما به خاطر درب کوچک مدرسه تا کنون ماشینی نتوانسته بود وارد مدرسه شود به خاطر همین دانش آموزان از امکانات تفریحی بی بهره بودند.

بردبار اظهار کرد: با پیگیری‌های بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و مطالبه گری که از سازمان نوسازی داشتیم برای مدرسه تامین بودجه‌ای در نظر گرفته شد و با حمایت سازمان نوسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فضای ورزشی و تفریحی برای دانش آموزان فراهم کنیم.
 
 

نظر شما