شناسهٔ خبر: 43335481 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده انتظامی ناجا مطرح کرد:

شناسایی سه هزار تارنمای متخلف/ اظهار نظرهای اشتباه برخی در فضای مجازی

حسین اشتری گفت: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات در زمان شیوع ویروس کرونا سه هزار تارنمای متخلف و مشوش‌کننده فضای جامعه را شناسایی کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران سه شنبه در  مراسم معارفه فرمانده انتظامی استان همدان گفت: باشیوع کرونا امکانات درمانی بیمارستان‌های ناجا در اختیار بیماران کرونا قرار گرفت و مراکز درمانی ناجا بیماران کرونایی را پذیرش کردند به گونه‌ای که چند برابر ظرفیت مراکز خدمات رسانی شد.

سردار اشتری افزود: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات در زمان شیوع کرونا سه هزار تارنمای متخلف و مشوش‌کننده فضای جامعه را شناسایی کرد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران  بیان کرد: این تارنما‌ها با تشویش اذهان عمومی سبب ایجاد نگرانی در مردم شده بودند که متولیان این تارنما‌ها تلفنی و حضوری توجیه شدند و با تعدادی  از آن‌ها برخورد قانونی شد.

او ادامه داد: از خودرو‌های آب پاش نیروی انتظامی هم در دوران شیوع کرونا ویروس برای ضدعفونی شهر بهره گرفته شد .

اشتری تصریح کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا، نیرو‌های مسلح با تمام قوا ورود کرده و ناجا نیز ابتدا اقدام به برقراری امنیت در مراکز درمانی و ایجاد آرامش در این مکان‌ها کرد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: سربازان این فرماندهی پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر احتکار کالا‌های بهداشتی مورد نیاز مردم و بیماران، با توانمندی بالا و اشرافیت اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت انبار و محموله‌های احتکاری را شناسایی کرده و پس از ضبط آن را در اختیار مراجع مسوول و مردم قرار داد.

سردار اشتری گفت: به دنبال شیوع کرونا هجمه زیادی در فضای مجازی شکل گرفت و برخی از افراد در داخلی اظهار نظر‌هایی کردند که نه تنها برای خودشان بد شده و بلکه این گفته‌ها آبروی آن‌ها را نیز بُرد.

او ادامه داد: با شیوع کرونا برخی ادعا کردند به خاطر ارتباطات بین چین و ایران این ویروس رخ داده، اما بعد دیدند که این ویروس علاوه بر این ۲ کشور در سایر نقاط جهان نیز شیوع یافته است.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: منویات رهبر معظم انقلاب و حمایت‌های بی شائبه ایشان از مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا موجب اجرایی شدن مصوبات این ستاد و تمکین مردم به شیوه نامه‌های ابلاغی پیرو فرامین معظم له شد.

سردار اشتری افزود: اربعین حسینی امسال یکی از زیباترین جلوه همکاری و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبر انقلاب بود در حالیکه هفت میلیون تردد از چهار مرز زمینی در اربعین سال‌های قبل صورت می‌گرفت.

او اضافه کرد: به دنبال توصیه رهبر فرزانه انقلاب به مشتاقان اربعین درباره اظهار ارادت به امام حسین (ع) از داخل خانه و خواندن زیارت اربعین، مردم به فرمایش ایشان توجه کردند در غیر اینصورت با ۱۰ لشکر نیز نمی‌توانستیم کاری کنیم.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: توجه مردم به مقام معظم رهبر انقلاب نشان از درک بالای آنان و همدلی و همراهی مردم با سکاندار این انقلاب است.

سردار اشتری با بیان اینکه برای برقراری امنیت در جامعه نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها هستیم تاکید کرد: بسیاری درصدد سلب امنیت از جامعه هستند و بی‌توجهی به این مولفه هزینه زیادی را به کشور تحمیل می‌کند.

او بیان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی و زیر فشار بودن مردم، اما آن‌ها به نظام، کشور و امنیت به عنوان بالاترین سرمایه علاقه دارند.

سردار اشتری با بیان اینکه امنیت و سلامت بهترین نعمت است گفت: وظیفه نیرو‌های مسلح تامین امنیت مردم است و در صورت نبود امنیت هیچ فعالیتی نمی‌شود انجام داد چرا که رشد، توسعه و پیشرفت علمی در سایه امنیت اتفاق می‌افتد و در صورت وجود امنیت شاهد توسعه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی خواهیم بود.

انتهای پیام/د.ا

نظر شما