شناسهٔ خبر: 43129225 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ممنوعيت تردد در مرز‌هاي 4 گانه

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- بر اساس آخرین ابلاغیه مرز‌های چهارگانه خسروی، مهران، شلمچه و چذابه در استان خوزستان، کرمانشاه و ایلام مسدود و هر گونه تردد ممنوع است.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار سرتیپ سید تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی دیروز گفت: بر اساس آخرین ابلاغیه و تصمیم مبنی بر ممنوعیت تردد به سمت مرزهای چهارگانه در استان خوزستان، کرمانشاه و ایلام در خسروی مهران شلمچه و چذابه مسدود است و هیچ گونه ترددی صورت نمی گیرد.
سردار حسینی در خصوص وضعیت تردد در پایانه های مرزی افزود: اقدامات ما براساس مصوبه ها و تصمیم هایی است که در ستاد ملی مبارزه با کرونا گرفته می شود.
وی گفت : آخرین ابلاغیه و تصمیم مربوط به ممنوعیت تردد به سمت مرزهای چهارگانه است. استان های خوزستان, کرمانشاه و ایلام.
جانشین پلیس راهور گفت: هر چهار مرز ما خسروی, مهران, شلمچه و چزابه مسدود هستند هیچ گونه ترددی انجام نمی شود و هیچ گونه خدماتی داده نخواهد شد. توصیه اکید ما این است که هموطنان به هیچ عنوان به سمت مرزهای چهارگانه حرکت نکنند.
سردار حسینی افزود: سازمان راهدار, حمل و نقل جاده ای هم موظف شده که به هیچ عنوان صورت وضعیت مسافری از هیچ نقطه ای از کشور به سمت مرزهای چهارگانه را ندارند.
هیچ اتوبوس و مینی بوسی هم حق تردد به سمت مرزهای چهارگانه را ندارند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی در پاسخ به این سوال که آیا این ممنوعیت برای ماشین های حمل سوخت و مواد فاسد شدنی هم اجرا می شود؟ گفت: به تعداد محدودی اجازه داده می شود.
 

نظر شما