شناسهٔ خبر: 43122023 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

صعود نادال به یک‌هشتم‌نهایی رولان گاروس

ایسنا نوشت: مرد شماره دو و سه جهان به همراه تنیسور رومانیایی به یک هشتم نهایی رولان گاروس صعود کردند.

صاحب‌خبر -

دور سوم تنیس رولان گاروس جمعه آغاز شد. در مهمترین دیدار رافائل نادال، مرد شماره دو جهان برابر استفانو تراوالیا قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. تنیسور اسپانیایی در ست نخست ۶ بر یک حریف ایتالیایی اش را شکست داد و در ست دوم ۶ بر ۴ پیروز شد. نادال ست سوم را با نتیجه ۶ بر صفر تمام کرد. 

در دیگر دیدار دومینیک تیم مقابل کسپر رود بازی کرد و به راحتی حریفش را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. قهرمان اپن آمریکا ۲۰۲۰ در ست اول ۶ بر ۴ پیروز شد. ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۳ به خود اختصاص داد و در ست سوم ۶ بر یک حریفش را مغلوب کرد. 

الکساندر زورف به مصاف مارکو چکیناتو رفت و ۳ بر صفر پیروز شد. تنیسور آلمانی ست اول را با نتیجه ۶ بر یک به نفع خود پایان داد. در ست دوم ۷ بر ۵ حریف ایتالیایی اش را شکست داد و در ادامه ۶ بر ۳ پیروز شد. 

دیگو شوارتسمن هم با نتیجه مشابه گومبوس را شکست داد اما استن واورینکا مغلوب اوگو گاستن شد تا از صعود به یک هشتم نهایی بازماند.

یانیک زینر، سباستین کوردا و فریتز هم به مرحله بعدی راه یافتند.

در بخش بانوان سیمونا هالپ برابر آماندا آنیسیمووا قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. بخت نخست قهرمانی به راحتی و با نتایج ۶ بر صفر و ۶ بر یک حریفش را شکست داد. 

الینا اسویتولینا با نتیجه مشابه مقابل الکساندرووا پیروز شد. بانوی شماره شش جهان در ست نخست ۶ بر ۴ حریفش را شکست داد و در ادامه ۷ بر ۵ پیروز شد. 

کیکی برتنس هم با پیروزی ۲ بر صفر به دور بعد صعود کرد. او هر دوست را با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع خود به پایان رساند. 

برچسب‌ها:

نظر شما