شناسهٔ خبر: 42897907 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ناامیدی مدیران و مربیان پرسپولیس برای حفظ ستاره

کاش امیری به پیکه لایی نمی‌انداخت!

با عملکرد درخشان وحید امیری در دو بازی گذشته تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، قیمت این بازیکن در بازار جهانی به یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو رسید!

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرورزشی، به عبارت ساده‌تر هافبک ملی‌پوش ایرانی در حال حاضر حدود ۱۰ میلیارد تومان می‌ارزد و پرداخت این مبلغ از توان باشگاه پرسپولیس خارج است.
این روز‌ها حرف از تمایل اورتون انگلیس و یک تیم قطری برای خرید وحید امیری است و همین موضوع مدیران و مربیان پرسپولیس را نومید کرده است. برانکو اصرار خاصی دارد که مدیران پرسپولیس وحید امیری را حفظ کنند و حمیدرضا گرشاسبی هم مرتب با این ستاره ملی‌پوش به عنوان همشهری‌اش در ارتباط تلفنی است. با این وجود بعید به نظر می‌رسد امیری قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند.
شنیدیم گرشاسبی و برانکو در گفت‌وگوی خصوصی با هم حسرت خورده‌اند که: «کاش وحید امیری به پیکه لایی نمی‌انداخت!» یک لایی تکنیکی و فنی که گرچه با ضربه سر مهدی طارمی مقابل اسپانیا تبدیل به گل نشد، ولی قیمت وحید امیری را در بازار فوتبال دوبرابر کرد!
پرسپولیسی‌ها حق دارند افسوس لایی وحید امیری و درخشش او در جام جهانی ۲۰۱۸ را بخورند چه بسا اگر این چپ‌پای ملی‌پوش در جام جهانی فیکس نبود یا نمی‌درخشید، خیال پرسپولیسی‌ها راحت‌تر می‌شد.
مسئولان پرسپولیس تصور می‌کردند پس از اتمام جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با یک پیشنهاد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی (با آپشن!) بتوانند وحید امیری را مجاب به تمدید قرارداد کنند، غافل از آن که امروز ارزش این بازیکن ۶، ۷ برابر شده است!
امیری: تمام فکر و ذکرم بازی با پرتغال است.
اما بشنوید از وحید امیری که تمام تمرکز خود را روی جام جهانی و بازی در تیم ملی گذاشته است. او در این رابطه می‌گوید: باور کنید در حال حاضر نه به بازی اسپانیا و لایی به پیکه فکر می‌کنم و نه پیشنهادات باشگاهی و مسائلی که مطرح می‌شود. اکنون تمام فکر و ذکر من بازی با پرتغال است و امیدوارم بتوانیم به همراه همبازیانم دل مردم ایران را شاد کنیم.
امیری ادامه می‌دهد: هرچند کار سختی داریم، ولی انسان به امید زنده است. ما برای یک مبارزه تمام‌عیار به زمین می‌رویم و همه تلاش خود را به خرج می‌دهیم تا برابر پرتغال سربلند شویم. باقی‌اش دیگر دست خداست.

نظر شما