شناسهٔ خبر: 42884377 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اظهارات شریعتمداری درباره افزایش حقوق کارکنان

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درباره تصمیم این وزارتخانه برای افزایش حقوق کارکنان گفت: به دلیل اینکه این بحث بسیار مهم است و به شورای عالی کار ارتباط دارد، در آینده در مورد آن صحبت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم ، محمد شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران و در جمع خبرنگاران درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: آخرین اقدام مربوط به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فولاد بود که هم پرداخت معوقشان انجام شد و امروز هم امر متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق  بازنشستگی فولاد مورد تأیید قرار گرفت.

وی در خصوص تصمیم وزارت کار برای افزایش حقوق کارکنان گفت: به دلیل اینکه این بحث بسیار مهم است و به شورای عالی کار ارتباط دارد، در آینده در مورد آن صحبت شود.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی هم‌چنین درباره وضعیت شرکت‌های تحت پوشش این وزارتخانه به‌ویژه شستا بیان کرد: همان‌طور که مستحضرید یکی از اقدامات دولت بورسی‌کردن شستا بود و این تصمیم بسیار مهمی بود و تمام سهامداران از این تصمیم سود خواهند برد. همکاران ما در این زمینه سیاست‌هایی در پیش گرفتند تا شرایطی فراهم شود که در سرویس‌های زیرمجموعه سهامداران خرد بتوانند برای حداقل سودآوری، سهام در اختیار داشته باشند و مجموعه سازمان تأمین اجتماعی در طرح شفاف‌سازی این‌کار را انجام داده تا همواره نسبت به توسعه فعالیت خود و خرید سهام مناسب مورد نیاز مردم فراهم کند.

انتهای پیام/

نظر شما