شناسهٔ خبر: 42519507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز به‌کار نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و دام و طیور در تبریز

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و دام و طیور با حضور 70 شرکت و تولیدکننده ادوات و ملزومات کشاورزی در تبریز آغاز به‌کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی امروز  از حضور 70 شرکت و تولیدکننده ادوات و ملزومات کشاورزی در بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری همزمان با هجدهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور، داروهای دامپزشکی و صنایع وابسته در تبریز خبر داد.

 اکبر فتحی در مراسم افتتاحیه  این دو نمایشگاه که در محل نمایشگاه دائمی بین‌المللی تبریز برگزار گردید ضمن بیان این مطلب، گفت: در این نمایشگاه حدود 70 شرکت و تولیدکننده از سراسر کشور در زمینه آبیاری تحت فشار و اتصالات، خوراک دام و تجهیزات دام و طیور حضور دارند و خوشبختانه با توجه به شرایط کرونایی استقبال خوبی توسط تولیدکنندگان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از هیجدهم تا بیست و دوم شهریورماه 99 همه‌روزه از ساعت 16 تا 22 دایر خواهد بود، افزود: این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان در صنف‌های مختلف و مرتبط مخصوصا خوراک دام و آبیاری تحت فشار می‌تواند مفید و مشکل‌گشا باشد، چرا که تولیدکنندگان خود به‌صورت ابتکاری و با توجه به دانش نوینی که از آن برخوردارند، دستاوردهای خوبی جهت ارائه به بازدیدکنندگان به نمایش خواهند گذاشت.

فتحی در ارتباط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از بیماری کرونا، متذکر شد: ستاد اجرایی نمایشگاه با اجرا و نظارت دقیق بر فاصله‌گذاری، استفاده از ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها پیش رفته و مشکلی بازدیدکنندگان را تهدید نمی‌کند.

گفتنی است، در این نمایشگاه 70 واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، آذربایجان‌شرقی، مازندران، البرز، خراسان‌رضوی، اصفهان، یزد، اردبیل، لرستان، قزوین و گلستان آخرین دستاوردها و فناوری‌های نوین خود را در زمینه ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، ماشین‌آلات دام و طیور، لوازم و تجهیزات آبیاری، نهاده‌ها، تجهیزات مرغداری، دامپروری و خوراک دام، طیور و آبزیان، مکمل‌های خوراک دام و طیور، مرغ مادر و جوجه یک‌روزه را در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته‌اند.

انتهای پیام/60027/س

نظر شما