شناسهٔ خبر: 42500091 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ؛

زمان شروع لیگ برتر فوتسال بازهم تغییر کرد/ شرط برگزاری جام حذفی

هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر را مجددا تغییر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال که به میزبانی باشگاه مس سونگون ورزقان در تبریز برگزار شد، مصوبات زیر به تایید اعضا رسید:

۱- مقرر شد در صورتی که مسابقات جام ملتهای فوتسال آسیا از ۱۴ آبان سال جاری آغاز شود، مسابقات لیگ برتر کشور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از ۳۰ آبان ماه آغاز شود و در صورت برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا از دوازدهم آذرماه سال جاری، مسابقات تیم فوتسال مس سونگون به صورت معوقه برگزار شود.

در این صورت، مسابقات جام حذفی فوتسال کشور به شرط حضور تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان با حضور تیم های متقاضی از مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور از دهم مهرماه سال جاری آغاز و بیستم مهرماه سال جاری به تمام برسد. همچنین مبلغ ورودی مسابقات ۵۰ میلیون ریال تعیین شد.

۲- در صورتی که مسابقات جام باشگاه های آسیا از دوازدهم آذرماه ۹۹ آغاز شود، مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از روز پنجشنبه اول آبان ماه سال جاری آغاز و پس از برگزاری ۴ هفته بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار خواهند گرفت.

۳- در هر صورت پایان نقل و انتقالات روزهای پنجشنبه ۹۹/۸/۲۲ و ۹۹/۷/۲۴خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این مقرر شده بود مسابقات لیگ برتر فوتسال از روز اول مهرماه برگزار شود که با انتقاد بعضی از باشگاه ها مواجه شده بود. نامشخص بودن زمان برگزاری جام ملت های آسیا، برنامه ریزی برای لیگ را تحت تاثیر قرار داده است.

نظر شما