شناسهٔ خبر: 4242679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون هلال احمر خراسان رضوی خبر داد

امدادرسانی به ۱۹ حادثه جاده‌ای و شهری در خراسان رضوی

خبرگزاری تسنیم: معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: روز گذشته ۱۹ حادثه جاده‌ای و شهری از خدمات هلال احمر خراسان رضوی بهره‌مند شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان خراسان رضوی، اسماعیل بهمن آبادی به فعالیت 46 پایگاه امداد و نجات در سطح استان خراسان رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: روز گذشته 19 حادثه شامل حوادث شهری و جاده‌ای رخ داده است.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع در این حوادث 123 حادثه دیده وجود داشته است خاطر نشان کرد: در این حوادث بیش از 43 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 19 نفر به مراکز درمانی منتقل شده و 7 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

بهمن آبادی گفت: در روز گذشته 359 نفر در غالب نیروی عملیاتی پایگاه های امداد و نجات به مسافران این استان 269 خدمت مناسبتی را ارائه کردند.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: شهرستان های حادثه خیز روز گذشته مشهد، رشتخوار ، بجستان، سبزوار و جوین و نیشابور بوده است.

بهمن آبادی افزود: بارش برف بهاری که از دیشب در این گردنه آغاز شد تا بامداد امروز ادامه لذا طی شب گذشته رفت و آمد خودروها در مسیر فقط با زنجیر چرخ امکان داشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: هم اکنون رفت و آمد در گردنه تیوان به حالت عادی بازگشته اما مسافران جهت اطمینان زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ ر

نظر شما