شناسهٔ خبر: 4235447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار خبر داد

استقرار پزشکان داوطلب در پایگاه‌های امداد و نجات سبزوار

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از استقرار پزشک در پایگاه‌های امداد و نجات این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

رضا شهرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با بیان اینکه این پزشکان در محل پایگاه‌های شهید حسینی مهری و شهدای کاهک مستقر می‌شوند، اظهار داشت: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته و نظارت کارشناسی در زمینه افزایش حجم ترددها در محور سبزوار - تهران این پزشکان در راستای ارائه خدمات پزشکی شامل ویزیت بیماران در درمانگاه‌های مستقر در این دو پایگاه مستقر شده‌اند.

وی افزود: پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر در روزهای خاصی از طرح ملی امداد و نجات نوروزی، در محل این دو پایگاه مستقر و به ارائه خدمت می‌پردازند.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار با اشاره به استقرار یگان امداد هوایی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان نیز تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بالگرد امداد هوایی دو بار در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان اقدام به عملیات پرواز و پشتیبانی از نیروهای امداد و نجات کرده است.

شهرآبادی با بیان اینکه از ابتدای آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی بیش از 27  مورد واژگونی و تصادف در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان رخ  داده است، گفت: در این تصادفات بیش از 46 از هموطنانمان دچار مصدومیت شده اند که با تلاش تیم‌های امداد و نجات به بیمارستان امداد سبزوار منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به افزایش حجم بارندگی‌ها و تغییرات آب وهوایی در سطح شهرستان یادآور شد: در همین راستا تیم‌های امداد و نجات خاصی نیز در محل شهرستان در حالت آماده‌باش درآمده‌اند که در صورت بروز حادثه‌ای مانند آب گرفتگی و سیلاب به امداد رسانی می‌پردازند.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار در پایان اضافه کرد: در شب گذشته نیز یک مورد آب گرفتگی در روستای بلقان‌آباد از توابع شهرستان خوشاب رخ داد که با حضور به موقع تیم امداد و نجات حادثه مهار شد.

انتهای پیام/3138/ذ20/پو3002

نظر شما