شناسهٔ خبر: 4220346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس جمعیت هلال احمر خبر داد

خدمت‌رسانی 5800 امدادگر در 350 پایگاه به مسافران نوروزی

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر در ایام نوروز در مجموع یک‌هزار و 350 پایگاه در کل کشور دارد و در حال حاضر نیز بالغ بر 5 هزار و 800 نفر امدادگر به امر خدمات رسانی به مردم مبادرت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید محسن ضیایی در حاشیه بازدید از اجرای طرح امداد و نجات نوروزی و طرح ایمنی و سلامت مسافرین در قم ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و آرزوی سلامت برای هموطنان به ویژه مسافران نوروزی، اظهار کرد: استان قم یکی از پر ترددترین استان‌های کشور است، چرا که در استان‌های دیگر سفرها تقسیم می‌شود ولی در این شهر که شاهراه ارتباطی کشور است، سفرها مشترک می‌شود و حجم زیادی از مسافر را ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: خیلی نیاز است سازمان‌های امدادی به ویژه جمعیت هلال احمر در اوج آمادگی باشد تا بتواند خدمت رسانی خوبی به هموطنان در اقصی نقاط کشور داشته باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه برای نوروز 94 حجم عملیات و منابع انسانی بالغ بر 13 درصد افزایش یافته است، بیان کرد:  طبیعتاً این افزایش را در سطح استان قم نیز داشته‌ایم و در حال حاضر بالغ بر 16 پایگاه ثابت و موقت در این استان مستقر شده و خدمت رسانی می کنند.

ضیایی افزود: جمعیت هلال احمر در مجموع یک‌هزار و 350 پایگاه در کل کشور دارد و در حال حاضر نیز بالغ بر 5 هزار و 800 نفر امدادگر به امر خدمات رسانی به مردم عزیزمان مبادرت می کنند.

انتهای پیام/78009/ح30/ض1002

نظر شما