شناسهٔ خبر: 4219721 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار تهران درگذشت والده رییس جمهوری را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- استاندار تهران با صدور پیامی درگذشت والده دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا، سیدحسین هاشمی استاندار تهران درپیامی به مناسبت درگذشت مادر رییس جمهوری اظهارداشت: بی شک نقش آن مادر بی بدیل، فداکار و مومنه در پرورش شخصیت فرهیخته و سیاستمدار آگاه همچون شما، ذخیره ای ارزشمند برای آن مرحومه خواهد بود.

وی در این پیام افزود: درگذشت بانوی پرهیزکار و با فضیلت والده ماجده حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران موجب تاثرو تاسف عمیق شد.

استاندار تهران در ادامه پیام خود آورده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت محضر حضرتعالی و خانواده مکرمتان علو درجات برای آن فقیده سعیده و حشر با حضرت زهرا سلام علیها را مسئلت می نمایم.

خانم «سکینه پیوندی» 90 ساله والده رئیس جمهور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی که از چندی پیش در بیمارستان میلاد تهران بستری شده بود ساعت هفت و 30 دقیقه آخرین روز از سال 93 به دلیل بیماری و کهولت سن درگذشت.

همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری آن مرحومه ساعت 30 : 9 دقیقه روز یکشنبه دوم فروردین ماه ۹۴ در سرخه و مراسم ختم والده رییس جمهوری همانروز، ساعتهای ۱۴ و ۳۰ تا ۱۶ در سرخه و همچنین ۱۶ تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه در سمنان و مراسم ختم تهران نیز ساعت ۱۱ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه پنجم فروردین ماه در مدرسه عالی شهید مطهری تهران برگزار خواهد شد.

1724/1699/2078

نظر شما