شناسهٔ خبر: 4203581 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طرح نوروزی جمعیت هلال احمر گچساران آغاز شد

گچساران - ایرنا - طرح نوروزی جمعیت هلال احمر گچساران روز پنجشنبه و در آستانه آغاز تعطیلات نوروز 94 برای ارایه خدمت و امدادرسانی به مسافران نوروزی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار گچساران در آیین آغاز این طرح، گفت: برنامه های جمعیت هلال احمر این شهرستان بر اساس تقویم هلال احمر کشور تا پایان تعطیلات نوروزی و با بکارگیری امکانات و ظرفیت های تخصصی امدادگران اجرا می شود.

عبدالرحیم رحیمی افزود: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر گچساران شامل راهنمای میهمانان و امدادرسانی به مسافران در راه مانده و یا هنگام بروز حوادث احتمالی در جاده های ارتباطی این شهرستان بوده و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی بیان کرد: بیش از سه هزار اقلام فرهنگی شامل نقشه و بروشور است در دو مبدا ورودی گچساران و در مکان های گردشگری این شهرستان بین مسافران نوروزی توزیع خواهد شد.

رحیمی اظهار کرد: علاوه بر این دو پایگاه امدادرسانی جاده ای با تجهیزات لازم و آمبولانس در محور های ارتباطی گچساران - بی بی حکیمه (س)، گچساران - بهبهان مستقر شده که در هر یک از این پایگاه ها تیم امدادی و پزشک اورژانس حضور دارند.

وی عنوان کرد:این چادرها از 28 اسفند 93 تا 16 فروردین 94 در ورودی شهر دوگنبدان دایر هستند.

رحیمی ابراز کرد: در ایام تعطیلات نوروز 94بیش از 40نفر با جمعیت هلال احمر گچساران همکاری دارند.

وی افزود: 10 تخته چادر جمعیت هلال احمر گچساران در مبادی ورودی شهر دوگنبدان در ایام نوروز 94استقرار می یابد.

رحیمی ابراز کرد: این چادرها شامل چادر راهنمای نوروزی، پاسخگویی به مسافران، نماز، ایستگاه سلامت و اسکان گردشگران است.

وی بیان کرد: 40تخته چادر برای اسکان میهمانان نوروزی مناطق مختلف شهرستان گچساران از جمله لیشتر و حرم بی بی حکیمه (س) برپا شده است.

2082/6162

نظر شما