شناسهٔ خبر: 41958000 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

از عصر روز گذشته آغاز شد؛

عملیات نجات برای ۴ حادثه دیده در گیلانغرب/ حادثه دیدگان در گودال گرفتار شده‌اند/ تقاضای تیم تخصصی امداد و نجات

از عصر دیروز ۴ نفر حادثه دیده در گودالی در شهرستان گیلانغرب مبحوس شده اند و عملیات امداد و نجات برای خروج این افراد همچنان ادامه دارد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از ادامه عملیات امداد و نجات ۴ حادثه دیده در گودال روستای اول ویار شهرستان گیلانغرب خبرداد و گفت: به محض اطلاع ستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با محوریت فرماندار به دلیل سطح بندی حادثه و با استفاده از ظرفیت‌های محلی کار امداد و نجات شروع شد.

بالایی با اعلام اینکه به دلیل پیچیدگی‌های منطقه از جمله نیاز به تیم تخصصی، از اسلام آباد غرب درخواست کمک شد، گفت: بامداد امروز مجدد تقاضای تیم جدید امداد و نجات شد و برای اعزام تیم عملیاتی از آتش‌نشانی کرمانشاه نیز هماهنگی صورت گرفت.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه علل و انگیزه حادثه از سوی تیم مشترک‌انتظامی و میراث فرهنگی در دست بررسی است، گفت: بررسی‌ها اولیه از گرفتار شدن ۴ نفر حکایت دارد که متعاقبا اطلاعات تکمیلی ارائه می‌شود.

از سویی دیگر به گفته منابع محلی ، این افراد برای  پیدا کردن گنج، دو شب گذشته اقدام به حفاری در منطقه کرده بودند که شب گذشته پی در پی وارد چاله شده و به‌علت گاز گرفتگی در عمق زمین و نبود اکسیژن، فعلا از آنها خبری نشده است.

نظر شما