شناسهٔ خبر: 41920220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مرگ در سی و سه پل؛ خفگی یا برق گرفتگی؟

در پی انتشار خبر حوادث اخیر مبنی بر برق گرفتگی در سی و سه پل امروز ۲۱ مردادماه ۱۳۹۹ دهانه‌های زیرین سی و سه پل مسدود شد.

صاحب‌خبر -

ظاهر زاده  روابط عمومی معاونت خدمات شهری اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: به دلیل حوادث اخیر در پل تاریخی سی و سه پل و جان باختن دو نفر در این دهانه ها جهت بررسی عوامل دقیق حادثه تصمیم به مسدود شدن دهانه زیرین سی و سه پل گرفته شد.

او ادامه داد: علت دقیق حادثه در حال حاضر در دست بررسی است اما به دلیل اتفاق افتادن چند حادثه مشابه در دهانه زیرین پل تاریخی سی و سه پل تصمیم به مسدود کردن این دهانه تا مشخص شدن علت اصلی حوادث اخیر گرفته شد.

روابط عمومی معاونت خدمات شهری اصفهان بیان کرد: طبق نامه نگاری ما با اداره برق مکلف به بررسی این موضوع و اعلام نظر کارشناسانه به معاونت شهری شده است که بلافاصله پس از ارسال پاسخ از سمت اداره برق نتیجه به اطلاع همشهریان و اصحاب رسانه خواهد رسید.

سیزدهمین روز مرداد بود که پرهامِ ۱۲ ساله، حین بازی بر روی دهانه‌های پایین سی و سه پل، در آب‌ کم عمق زاینده‌رود افتاد و جان باخت. حالا خانواده‌اش می‌گویند که این قهرمان واترپلو، نه به خاطر خفگی در آب کم‌عمق زیر پل بلکه بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده و فرزندشان هم اولین و آخرین قربانی برق‌گرفتگی در این محدوده نبوده، نهادهای مسئول استان اصفهان اما هنوز این موضوع را به صورت قطعی تایید نکرده‌اند.

در پی این اتفاق و حادثه مشابهی که دو روز پس از مرگ پرهام برای جوان ۱۸ ساله افتاد، موجب شد تا زمان نهایی شدن بررسی‌ها، دهانه‌های زیرین سی و سه پل مسدود شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما