شناسهٔ خبر: 41866739 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تذکر یک نماینده مجلس برای افزایش یارانه نقدی

یک نماینده مجلس گفت: یارانه ۴۵ هزار تومانی مربوط به عهد دقیانوس است، مردم انتظار دارند که یارانه به صد هزار تومان افزایش یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه، 19 مرداد 99) پارلمان در تذکری شفاهی، گفت: یارانه 45 هزار تومانی مربوط به عهد دقیانوس است، مردم انتظار دارند که یارانه به صد هزار تومان افزایش یابد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های بنیاد مستضعفان، بخش خصوصی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) برای اجرای  طرح‌های عمرانی ضروری است.

نماینده مردم زابل در مجلس در تذکر دیگری به سلیقه‌ای عمل کردن بانک‌ها، بی‌توجهی به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و مشکلات نیروهای خرید خدمتی اشاره کرد و گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان و سیاسی بودن عزل و نصب‌ها توسط آموزش و پرورش، بخشی از مطالبات و مشکلات مردم است که باید رسیدگی شود.

دهمرده تأکید کرد: اشرافی‌گری و تبعیض و بی‌عدالتی سم مهلکی برای جامعه است که برخورد با مفسدان، به ویژه دانه‌درشت ها از مطالبات جدی مردم است.

نماینده مردم زابل در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم و گرانی‌ها یکی از انتظارات مردم از مجلس یازدهم است.

انتهای پیام/

نظر شما