شناسهٔ خبر: 41846318 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آندره آ آنیلی: رونالدو قطعا در یوونتوس می ماند؛ در خصوص آینده ارزیابی خواهیم داشت

علیرضا نجاتی

آندره آ آنیلی گفت عملکرد کادر فنی یوونتوس در فصل 20-2019 را به صورت دقیق مورد تحلیل و ارزیابی قرار می دهند.

صاحب‌خبر -

یوونتوس با وجود پیروزی 2-1 مقابل لیون نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. آندره آ آنیلی، رییس یوونتوس از حذف زودهنگام این تیم از لیگ قهرمانان اروپا ناراضی است. به گزارش طرفداری، آندره آ آنیلی در مصاحبه با اسکای ایتالیا درباره حذف یوونتوس صحبت کرد.

عملکرد یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا ناامید کننده بود

باید از نو و با انگیزه های جدید کارمان را شروع کنیم. فصل تلخ و شیرینی را سپری کردیم، فصل خیلی سختی داشتیم. کسب نهمین اسکودتوی پیاپی نتیجه ای عالی بود. مائوریتزیو ساری برگی از تاریخ را رقم زد و از سطح آماتور به قهرمانی اسکودتو رسید اما در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد ناامید کننده بود، چه برای بازیکنان و چه هواداران. این گونه حذف شدن بسیار ناامید کننده است. طی روزهای آینده ارزیابی هایی خواهیم داشت تا ببینیم فصل آینده چگونه باید پیش برویم. فصل پر از اهداف مختلف است.

یوونتوس یکی از پیر ترین تیم های اروپا است 

رییس یوونتوس عملکرد وضعیت کادرفنی این باشگاه را تحلیل و بررسی می کند:

 قهرمانی در سری آ مفت به دست نمی آید و همانند هر فصل، باید از صفر شروع کنیم. به خاطر افتخارات فصول گذشته جام نمی دهند بلکه باید در هر بازی پیروز شوید. تحلیلی کامل از فصل باید در خصوص تمام اعضای کادرفنی باشگاه انجام گیرد. باید ببینیم چگونه می توانیم انگیزه لازم را برای شروع فصل آینده به تیم منتقل کنیم. من معمولا می شنوم یوونتوس یکی از پیرترین تیم های اروپا است. این روند باید بازنگری شود. وقتی تغییرات زیادی انجام می دهید، باید از سختی هایی که ممکن است سر راه شما سبز شوند، آگاه باشید.

رونالدو ستون یوونتوس است 

آنیلی درباره شایعه مطرح شده از سوی فرانس فوتبال در خصوص انتقال کریستیانو رونالدو به پاری سن ژرمن گفت:

فرضیه انتقال کریستیانو رونالدو به پاری سن ژرمن؟ او با ما خواهد ماند. مطمئنم کریستیانو رونالدو فصل آینده در یوونتوس می ماند. گزارش فرانس فوتبال وقتی منتشر شد که در آستانه بازی با یک تیم فرانسوی بودیم. این یک حقه قدیمی رسانه ای بود. به شما اطمینان می دهم رونالدو در یوونتوس می ماند،  او ستون یوونتوس است. ساری و داشتن بازیکنان دلخواهش؟ این بحث فنی است و در حیطه کاری من نیست. فقط می توانم بگویم که بازیکنانی به یوونتوس می آیند که در سطح این باشگاه باشند. 

همچنین بخوانید:

نظر شما