شناسهٔ خبر: 41705318 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

ترافیک سنگین در ورودی پایتخت/ کاهش ۱۲ درصدی تردد نسبت به روز قبل

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: براساس آمار و اطلاعات دریافتی در محورهای برون شهری نسبت به روز قبل ۱۲ درصد کاهش تردد داشته ایم.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: براساس آمار و اطلاعات دریافتی در محورهای برون شهری نسبت به روز قبل ۱۲ درصد کاهش تردد داشته ایم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی اظهار داشت: براساس آمار و اطلاعات دریافتی در محورهای برون شهری نسبت به روز قبل ۱۲ درصد کاهش تردد داشته ایم.

وی افزود: اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صبح انجام شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آزادراه کرج-تهران، آزادراه کرج- قزوین و آزادراه قزوین- کرج محورهای دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت روان گزارش شده است. ضمناً محورهای شمالی فاقد هر گونه مداخلات جوی هستند.

وی تصریح کرد: در آزادراه قزوین- کرج حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در محور شهریار – تهران محدوده شهر قدس و در محور پاکدشت- تهران محدوده خاورشهر ترافیک سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی درپایان یادآور شد: همچنین شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج- تهران محدوده های گرمدره و ایران خودرو هستیم.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

پرسشنامه

برچسب‌ها:

نظر شما