شناسهٔ خبر: 41565321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

در حاشیه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی شهرستان کوهسرخ صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان استانداری خراسان رضوی و شرکت مانا

در حاشیه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی شهرستان کوهسرخ، میان استانداری خراسان رضوی و شرکت مانا تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در جلسه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی شهرستان کوهسرخ که امروز برگزار شد، علیرضا رزم‌حسینی گفت:‌ افراد در توسعه بسیار مؤثر و آن‌ها هستند که شرکت‌ها و کشورها را می‌سازند.
استاندار خراسان رضوی با بیان این که اگر مردم کار و صداقت ببینند به میدان می‌آیند، یادآور شد: ما به دنبال تقویت بنگاه‌های بزرگ به منزله تقویت بنگاه‌های کوچک هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز از حضور ۲۳۰ شرکت و نهاد مردمی به عنوان معین‌های اقتصادی استان یاد کرد و گفت: بخش خصوصی میزان قابل توجهی از مسئولیت توانمندسازی مردم در سطح استان را به عهده دارد.
علی رسولیان به تفکیک شهرستان کوهسرخ از کاشمر اشاره کرد و گفت: کوهسرخ ۲۹ هزار نفر جمعیت، ۲۸ روستا و ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه کشاورزی، دامپروری و معادن دارد.
نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل در مجلس شورای اسلامی نیز از مسئولین شهرستان کوهسرخ به عنوان مدیران فعال و اجرایی یاد و تصریح کرد:‌ به عقیده من اگرچه نماز و حج و غیره در جای خود مهم است، اما توانمند کردن مردم از ارزش و اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است.
حجت الاسلام جواد نیک‌بین به موانع بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری اشاره کرد و افزود: خوشبختانه استاندار استان علاوه بر این که از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند، جارو به دست گرفته است و تلاش دارد این موانع را رفع ‌می‌کند.
امام جمعه شهرستان کوهسرخ نیز به روایتی در حوزه اقتصادی اشاره کرد و با بیان این که مردم معدن‌هایی از جنس طلا و نقره هستند، گفت: خوشبختانه استاندار محترم با سرعت و فعالیت انقلابی و جهادی حرکت‌های خوبی را در استان صورت دادند.
حجت الاسلام محمود رضایی تولایی ضمن ابراز امیدواری نسبت به فعالیت‌های بیشتر از سوی معین‌های اقتصادی افزود: مدیر با انگیزه می‌تواند به زمین روح دهد و کار را پیش ببرد.
قلی‌زاده رئیس دادگستری شهرستان کوهسرخ ضمن قدرانی از اقدامات انجام شده در حوزه اقتصادی استان گفت: ما از همه ظرفیت‌های قضایی برای رشد و توسعه شهرستان استفاده خواهیم کرد.
رمضانی سرپرست فرمانداری شهرستان کوهسرخ نیز به سرمایه عظیم این شهرستان اشاره کرد و افزود:‌ ما به دنبال تهیه طرح آمایش سرزمینی منطقه هستیم تا بتوانیم توسعه کوهسرخ را با سرعت بیشتری پیش ببریم.
مهندس پورمند نیز حضور در استان خراسان رضوی را مأموریتی از طرف امام رضا(ع) دانست و گفت: توفیقی است که بتوانیم کاری برای سرزمین و کشور داشته باشیم.
وی ساختن کشور را امتداد دفاع مقدس دانست و تأکید کرد: همه افکار باید متمرکز بر ساختن کشور شود و پاسداشت شهدا توانمند کردن مردم است.
در این جلسه تفاهم‌نامه میان استانداری خراسان رضوی و شرکت مانا به امضا رسید که طی آن این شرکت به عنوان معین اقتصادی شهرستان کوهسرخ جایگزین شرکت نوین زعفران شد.

نظر شما