شناسهٔ خبر: 41563754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار زنجان:

تلفیق دانش با مهارت، زمینه‌ساز اشتغال مولد است

استاندار زنجان گفت: تلفیق دانش با مهارت و خلاقیت برای جوانان، زمینه‌ساز اشتغال مولد و پایدار توام با کارآفرینی، تاثیر بسزایی در رشد و توسعه اقتصادی و توانمندسازی منابع انسانی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ فتح اله حقیقی همزمان با هفته ملی مهارت و کارآفرینی، اظهار داشت: بی‌تردید نقش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در تحقق شعار "جهش تولید" بسیار برجسته است.
وی خاطرنشان کرد: باید بسترهای آموزش آحاد جامعه فراهم شود و در این راستا، هدایت فرزندان به سمت مهارت‌آموزی، اساسی‌ترین اقدام در تحقق سیاست‌های جهش تولید خواهد بود.
استاندار زنجان ابراز کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته ملی مهارت و کارآفرینی و روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به تمام تلاشگران عرصه مهارت‌آموزی، امیدوارم در سال جهش تولید، توسعه و بسط آموزش‌های مهارتی با همت والا و بی‌شائبه همه دست اندرکاران عرصه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای محقق شود.
گفتنی است؛ ۶ مرداد، روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بوده و در این راستا از ۳۱ تیر تا ۶ مرداد، هفته ملی مهارت نامگذاری شده است.
به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ در شرایط کنونی جهت حفظ سلامتی جامعه، اکثر برنامه‌های هفته ملی مهارت امسال در زنجان به صورت تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و مجازی برگزار خواهد شد.

نظر شما