شناسهٔ خبر: 41530403 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

توزیع کارت و باید‌های آزمون؛

داوطلبان شرکت در آزمون دکتري 99 بخوانند

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ، نحوه چاپ کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال 1399 و اعلام الزامات بهداشتی جهت شرکت در آزمون اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1399 می‌رساند:

الف - نحوه و زمان چاپ کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون داوطلبان از روز دوشنبه 6 مرداد 99 برای مشاهده و چاپ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت؛ بنابراین همه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای چاپ کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند و براساس تاریخ و نشانی تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. بدیهی است که برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن چاپ کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است. همچنین سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون بر روی درگاه این سازمان قرار گرفته قابل چاپ و دریافت است.

ب ـ نشانی و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون
نشانی و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان بر مبنای شهرستان محل آزمون آنان به شرح جدول شماره 2 است و داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون باید براساس توضیحات بند «د» (یادآوری‌های مهم) اقدام و در صورت نیاز از ساعت 8:30 صبح تا 12 و از ساعت 14 بعدازظهر تا 18 یکی از روز‌های سه‌شنبه مورخ 7 مرداد 99 و یا چهارشنبه مورخ 8 مرداد 99 به حوزه‌های رفع نقص کارت مراجعه کنند.

ج- زمان برگزاری آزمون
براساس برنامه زمانی پیش بینی شده فرآیند آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1399 از ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه مورخ 9 مرداد 99 در 60 شهرستان مختلف کشور آغاز خواهد شد. نام و نشانی حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده است.

د- یادآوری های مهم
1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند‌های 1، 2، 4، 5، 6، 9، 10، 11، 14، 15، 16، 17 و 18 (شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کدملی، معدل مقطع کارشناسی، تاریخ دانش آموختگی مقطع کارشناسی، موسسه دانش آموختگی مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ دانش آموختگی کارشناسی‌ارشد، مؤسسه دانش آموختگی کارشناسی‌ارشد، هیأت علمی (مربی آموزشی رسمی)، دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی) کارت شرکت در آزمون مشاهده کنند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ 9 مرداد 99 منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و داوطلبان در صورتی که نسبت به بند‌های 3، 7 و 13 (جنس، معلولیت و زبان خارجی) کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده کنند، لازم است در یکی از روز‌های سه‌شنبه مورخ 7 مرداد 99 و یا چهارشنبه مورخ 8 مرداد 99 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره 2) مراجعه کرده و موضوع را پیگیری کنند تا مشکل برطرف گردد. همچنین درخصوص بند‌های 12 و 21 (نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون) هیچگونه تقاضایی پذیرفته نخواهد شد.
داوطلبان باید برای مطالعه جزئیات بیشتر این آزمون به سایت سازمان سنجش مراجعه و لینک sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=13&id=6570 کلیک کنند.

نظر شما