شناسهٔ خبر: 41464296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

افتتاح پروژه‌های رفاهی در ندامتگاه ورامین

تهران- ایرنا- چهار پروژه رفاهی فرهنگی در ندامتگاه ورامین افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز دوشنبه و با حضور معاون قضایی و بازرس ویژه رئیس کل دادگستری استان تهران، فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب ورامین و دادستان و رئیس دادگستری شهرستان پیشوا برگزار شد، سالن انتظار خانواده زندانیان، سالن سه‌گانه ملاقات، سالن چند منظوره فرهنگی و سالن هواخوری مستقف ویژه زندانیان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار ورامین در این مراسم گفت: رسیدگی به امور زندانیان و ایجاد فضای مناسب برای حضور خانواده آنان، همواره مورد تأکید مسئولان شهرستان ورامین بوده و تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان، مسائل این حوزه بررسی و رفع شود.

حسین کاغذلو افزود: مسئولان تلاش دارند تا علاوه بر تأمین ضروریات ندامتگاه، خانواده زندانیان را نیز تحت حمایت قرار داده تا از بروز آسیب‌های اجتماعی پیشگیری شود.
 


وی تصریح کرد: وقتی سرپرست خانواده به هر دلیل در زندان به سر می‌برد، خانواده او در معرض آسیب جدی قرار دارد از این رو تلاش می‌شود تا با حمایت‌های انجمن حمایت از زندانیان، حداقل نیازهای آنان تأمین شود.

وی گفت: این که زندانیان در ندامتگاه حرفه‌ای یاد می‌گیرند، به حضور مجدد آنان در جامعه کمک شایانی می‌کند و باعث می‌شود تا در زمان آزادی، مشکلات اقتصادی کمتری به سراغ آنان آید.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

نظر شما