شناسهٔ خبر: 41267280 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

طراحی فروشگاه اینترنتی به همراه سئو سایت

طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین بسته به نوع خدماتی که قرار است ارائه دهد متفاوت است، نکته ای که به هنگام طراحی سایت باید به آن توجه داشت این است که طراحی سایت شما باید متناسب با اصول سئو باشد چرا که در غیر این صورت رتبه وب سایت شما به هنگام جستجو کاهش و در رده های پایین تر قرار می گیرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

یکی از بخش های پرطرفدار و سودآور در طراحی سایت بخش مربوط به طراحی سایت فروشگاهی است که طرفداران زیادی دارد، طوریکه بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ و کوچک با اندک سرمایه خود در بازار پر تلاطم به دنبال ایجاد کسب و کاری نوین بسته به پیشرفت تکنولوژی و امکانات روز هستند تا بتوانند از این طریق خدمات مورد نظر خود را به صورت اینترنتی به مشتریان خود عرضه کنند.

طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین بسته به نوع خدماتی که قرار است ارائه دهد متفاوت است، نکته ای که به هنگام طراحی سایت باید به آن توجه داشت این است که طراحی سایت شما باید متناسب با اصول سئو باشد چرا که در غیر این صورت رتبه وب سایت شما به هنگام جستجو کاهش و در رده های پایین تر قرار می گیرد، طبق تحقیقات به عمل آمده در این زمینه افراد پس از جستجو صرفاً بر روی وب سایتهایی کلیک می کنند که در رتبه بالاتر و در صفحه اول جستجو قرار دارند، بنابراین طراحی سایت فروشگاهی آنلاین به همراه سئو سایت نقش مهمی در دیده شدن وب سایت شما دارد. ما در همیار توسعه با استفاده از نیروی انسانی متخصص و با تجربه در کنار شما برای ایجاد فروشگاه اینترنتی متناسب با اصول سئو هستیم تا شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کنیم.

طراحی سایت در فروشگاه اینترنتی آنلاین

طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین از یک سو باعث تعامل بهتر و آسانتر شما با مشتری می شود و فاصله شما با مشتری را از بین می برد و از سوی دیگر هزینه های شما را تا حدود زیادی کاهش می دهد. توجه داشته باشید که طراحی فروشگاه اینترنتی مزایای زیادی هم برای سرمایه گذار و هم برای خریدار دارد که از مزایا عمده آن برای سرمایه گذار می توان به کاهش شدید هزینه های مربوط به استخدام کارمند و کارگر، ملک، انباری، سفارش گیری آسان، دسترسی به مشتریان بیشتر، داشتن آمار بهتر و بروزتر نسبت به فروش کالا و خدمات، مدیریت بهتر و یکپارچه و ... اشاره نمود، از مزایا طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین برای مشتری می توان به خرید راحت تر محصول در خانه، اداره و ... با چند کلیک ساده، امکان مقایسه محصول، ثبت سفارش در طول شبانه روز و ... اشاره نمود.

توجه داشته باشید که حضور شما در بستر اینترنت می تواند تصویر بهتری از شما و خدماتی که قرار است ارائه دهید را به نمایش  بگذارد. طراحی فروشگاه اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا به انبوهی از مشتریان با علایق و سلایق مختلف دست پیدا کنید. در فروشگاه اینترنتی ورود مشتریان بسیار ساده و آسان است چرا که فقط با یک کلیک ساده می توانند وارد فروشگاه شما شوند.

hamyardev-online-shop-site-design-with-seo-2

سئو و نقش آن در افزایش بازدید و ترافیک فروشگاه اینترنتی

یکی از موارد اساسی به هنگام طراحی سایت فروشگاهی که افزایش ترافیک و بازدید سایت را به دنبال دارد نحوه سئو سایت است که باعث می شود مخاطب یا مشتری صرفاً با وارد کردن کلمه مورد نظر در موتورهای جستجوگر به وب سایت شما وارد شود، به طور مثال فردی قصد خرید یخچال یا تلویزیون و امثالهم را دارد ابتدا در گوگل و یا سایر موتورهای جستجوگر محصول مد نظر خود را تایپ و بر روی گزینه جستجو کلیک می کند که پس از آن موتورهای جستجوگر سایت های مختلف فروش تلویزیون و یخچال را بر اساس میزان سئو سایت، محتوای غنی و یونیک، میزان بازدید و ... در رتبه بالاتر قرار می دهد که قرار گرفتن در رتبه بالاتر که نشان دهنده سئو بهتر سایت است و فروش بیشتر محصول را به دنبال دارد.

نقش سئو در طراحی سایت بر کسی پوشیده نیست به همین دلیل بسیاری از طراحان از سئو برای افزایش بازدید وب سایت خود استفاده می کنند که در این بین راهکارهای مختلفی برای ایجاد سئو سایت بر اساس استاندارهای منطبق با موتورهای جستجوگر گوگل وجود دارد که ما در همیار توسعه از آن برای افزایش بازدید و ترافیک سایت استفاده می کنیم. هدف از طراحی سایت افزایش بازدید و ترافیک بر اساس اصول سئو است و سایتی که هیچ بازدید کننده ای ندارد نمی تواند سرمایه گذار را راضی نگه دارد. توجه داشته باشید که در فروشگاه اینترنتی آنلاین توجه و تمرکز بر نحوه طراحی سایت متناسب با اصول سئو به همراه تولید محتوا یونیک و منحصر به فرد است که افزایش بازدید را به همراه دارد.

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای با همیار توسعه

امروزه بحث ایجاد فروشگاه اینترنتی با توجه به امکانات و آپشن های مختلفی که در اختیار سرمایه گذار قرار می دهد بسیار داغ  است، طوریکه بسیاری از فروشگاه های سنتی به دلیل سودآوری و عدم محدودیت زمانی و مکانی که فروشگاه های اینترنتی دارند به دنبال کوچ از فروشگاه های سنتی به سمت ایجاد فروشگاه اینترنتی آنلاین هستند تا بتوانند از مزایا آن بهره ببرند.

طراحی سایت بخش مهم و تاثیرگذار در ایجاد فروشگاه اینترنتی محسوب می شود، به همین دلیل شرکت همیار توسعه با سالها تجربه در زمینه ایجاد فروشگاه اینترنتی آنلاین با نیروی انسانی متخصص و با تجربه در کنار آموزش، نحوه استفاده از این فناوری را تا زمانی که بتوانید زمام امور را در دست بگیرید و سایت خود را مدیریت کنید، در کنار شماست؛ چرا که هدف تیم همیار توسعه جلب رضایت شما با طراحی فروشگاه اینترنتی منطبق با اصول سئو برای افزایش بازدید و ترافیک بیشتر است تا شما را به اهداف مد نظرتان برساند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی بسته به نوع طراحی و خدماتی که ارائه می دهد متغیر است به همین دلیل لازم است برای مشاوره و اطلاع از قیمت با همیار توسعه تماس بگیرید تا مشاوران مجرب ما در این زمینه شما را راهنمایی کنند تا بتوانید انتخاب مطمئنی داشته باشید.

 

نظر شما