شناسهٔ خبر: 41179059 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تسهیلاتی برای کاهش تبعات اقتصادی کرونا در استان تهران اختصاص دارد

تهران-ایرنا- استاندار تهران گفت: تسهیلات مختلفی برای کاهش تبعات اقتصادی ناشی از کرونا در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در نشست با فرمانداران با توجه به ضرورت مدیریت بیماری کرونا افزود: شناسایی افراد آسیب پذیری که تحت پوشش کمک امداد و بهزیستی قرار ندارد در دستورکار قرار گرفته تا به این افراد نیز کمک شود.

وی افزود: تمام تلاش و برنامه ریزی ما باید معطوف به کنترل بیماری کرونا در استان باشد؛ همچنانکه تاکنون با همراهی همه ارکان نظام و مشارکت مردم کارنامه موفقی در این زمینه داشته ایم تا به تعهد سیاسی خود در قبال تامین سلامت آحاد جامعه عمل کنیم.

 وی ادامه داد: رفع برخی محدودیت ها و عادی سازی شرایط سبب شد شاهد شیوع ویروس کرونا در استان باشیم و تهران در مرحله هشدار قرار گرفته است.

محسنی بندپی تاکید کرد: باید با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی شرایط برای کاهش بیماری فراهم شود.

افزایش قیمت انشعابات روستایی غیرقانونی است

استاندار تهران با بیان اینکه افزایش قیمت انشعابات روستایی غیرقانونی است، گفت: برخی مردم پس از ادغام اداره آب و فاضلاب شهری و روستایی نسبت به افزایش قیمت انشعابات روستایی گلایه دارند.

محسنی بندپی افزود: افزایش قیمت انشعابات آب روستایی پذیرفتنی نیست، فرماندارن أسامی متخلفان در این زمینه را به استانداری تهران اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید با همکاری و همراهی رفع دغدغه ها و مطالبات مردم باید در ابعاد مختلف بررسی و به صورت جدی پیگیری شود تا رضایتمندی مردم فراهم شود.

محسنی بندپی با توجه به لزوم تلاش برای تحقق جهش تولید، گفت: در شرایطی که دشمنان به انحای مختلف با برنامه ریزی و از طریق تحریم ها به دنبال فشار بر ملت ایران هستند و در شرایط ناشی از کرونا باید برنامه ریزی کنیم تا ضمن کاهش تبعات اقتصادی زمینه جهش تولید، حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید فراهم شود.

نظر شما