شناسهٔ خبر: 41021015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان:

کشتی یکی از رشته های هدف در سال ۹۹ است

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: ورزش کشتی یکی از رشته های هدف در سال ۹۹ است .

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، مدیرکل ورزش و جوانان در دیدار با اعضای هیات کشتی استان اظهارداشت: رشته کشتی یکی از رشته های هدف در سال ۹۹است و ما در سال جاری قصد توسعه بیشتر این رشته ورزش را داریم و بستری آماده کنیم که ورزشکاران بدون دغدغه و مشکل بتوانند به این رشته ورزشی روی بیاورند .
امیاری ادامه داد؛رشته ورزشی کشتی یکی ازپرطرفدار ترین رشته های ورزشی است و ریشه در تاریخ و سنت‌های ایرانی دارد به طوری‌که معمولاً به عنوان ورزش ملی ایران از آن یاد می‌شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان یادآورشد ؛کشتی یکی از رشته های پرمدال در المپیک است و جایگاه ویژه ای به لحاظ بعد قهرمانی هم دارد که اگر توجه به توسعه این ورزش شود می تواند در آینده شاهد موفقیتهای بیشتری خواهیم شد .
وی افزود: نگاه فدراسیون کشتی به استان ، نگاه ویژه ایست میزبانی مرحله نهایی مسابقات نوجوانان و جام ملی تختی دو رویداد مهم ایست که انشالله با همیاری دکتر همتی استاندار و دیگرمسئولین بتوان میزبان شایسته ای برای این مسابقات باشیم .
مجتبی عامری سیاهوئی سرپرست هیئت کشتی استان در این دیدار با بیان اینکه تعداد ۵۳۷نفر ورزشکار سازمان یافته در رشته کشتی استان است خاطرنشان کرد: وجود ۱۷سالن اختصاصی کشتی ، ۹مربی فعال و یک ورزشکار دعوت شده به تیم ملی نوید روزهای خوب برای کشتی استان می دهد.
سرپرست هیئت کشتی استان ضمن قدردانی از مدیر کل ورزش و جوانان به جهت توجه وی به ورزش کشتی ، میزبانی رویدادهای ملی در استان را یک فرصت بسیار گرانبها عنوان کرد و گفت: با یک برنامه ریزی مناسب و با استفاده از تجارب ارزشمند پیشکسوتان و اعضای هیئت بتوانیم بهره لازم را از این رویداد ببریم .

نظر شما