شناسهٔ خبر: 40953248 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

نوبخت: نهضت خدمت‌رسانی ساخت مسکن آغاز شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برای استان اصفهان ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی را برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و ۳۰۰۰ واحد دیگر را برای روستائیان در نظر گرفتیم که جمعا ۴۰۰۰ واحد مسکونی در این استان کمتر از یک سال ساخته خواهد شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برای استان اصفهان ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی را برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و ۳۰۰۰ واحد دیگر را برای روستائیان در نظر گرفتیم که جمعا ۴۰۰۰ واحد مسکونی در این استان کمتر از یک سال ساخته خواهد شد.

محمدباقر نوبخت، شامگاه (جمعه، ۶ تیر) در مراسم امضای تفاهم نامه ساخت مسکن با کمیته امداد در اردستان، اظهار کرد: کمیته امداد صیانت و پشتیبانی خوبی از محرومان دارد به همین جهت در حاشیه این سفر معنوی ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام، احداث خواهد شد.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه از ساخت این مسکن ها پشتیبانی مالی می کند و کمیته امداد امام (ره) مشارکت فعالانه برای تامین مسکن مددجویان خواهد داشت و برای روستائیان که قادر به ساخت مسکن نیستند نهضت خدمت رسانی ساخت مسکن آغاز شده است که از سیستان و بلوچستان این نهضت شروع شد و در خراسان جنوبی و کرمان این نهضت تداوم یافت و ۱۰ هزار کپرنشین را صاحب خانه کردیم.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: برای استان اصفهان نیز ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی را برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و ۳۰۰۰ واحد دیگر را برای روستائیان در نظر گرفتیم که جمعا ۴۰۰۰ واحد مسکونی در این استان در کمتر از یک سال ساخته خواهد شد.

نوبخت خاطرنشان کرد: تفاهم نامه ساخت این ۴۰۰۰ واحد مسکونی با کمیته امداد کشور امضا خواهد شد و استاندار اصفهان نیز بر اجرای هرچه سریع تر این تفاهم نامه نظارت خواهند کرد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره برداری از این واحدهای مسکونی باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما