شناسهٔ خبر: 40947871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون اسکواش | لینک خبر

گلستان

توسعه ورزش اسکواش در شهرستان بندرگز استان گلستان

جلسه محمدرضا موسایی رئیس هیات اسکواش استان با مهندس مردانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرگز با هدف توسعه شهری اسکواش برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی هیات اسکواش استان گلستان ،  طی جلسه ایی در دفتر مهندس مردانی رئیس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان با حضور آقای موسایی رئیس هیات اسکواش استان و آقای کلاگر رئیس هیات اسکواش شهرستان بندرگز، راه‌های توسعه زیرساخت ورزش اسکواش، پدل و راکتبال در این شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

در ابتدای جلسه آقای مردانی پتانسیل و امکانات ورزش بندرگز را تشریح کردند و در ادامه آقای موسایی، ضمن تشکر از زحمات مهندس مردانی بابت توسعه زیرساختی ورزش بندرگز و سرانه بالای شهرستان نسبت به میانگین استان، خواستار کمک جهت ایجاد و توسعه کورت اسکواش و زمین پدل و راکتبال در شهرستان بندرگز شدند.

در پایان آقای کلاگر رئیس هیات اسکواش  شهرستان بندرگز آمادگی خود را جهت پیگیری و فعال نمودن این هیات با توجه به پیشینه این هیات در سنوات گذشته اعلام کرد.

در سنوات گذشته آقای محمد هادی ایرجی رئیس اسبق آموزش و پرورش بندرگز و آقای دکتر مسلمی پور رئیس اسبق دانشگاه آزاد بندرگز مسئولیت این هیات در شهرستان را عهده دار بودند. خانواده اسکواش استان همچنین برای سلامتی و شفای دکتر مسلمی‌پور که چندی پیش در حادثه رانندگی دچار مشکل جسمانی شدند، از خداوندمنان، طلب شفای عاجل دارد.


برچسب‌ها:

نظر شما