شناسهٔ خبر: 40943697 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار مازندران:

از فرصت دهه کرامت برای ترویج فرهنگ رضوی بهره گیری شود

احمد حسین زادگان با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری مناسب از دهه کرامت جهت اشاعه فرهنگ رضوی و برکات ارزشمند آن در جامعه از برگزاری برنامه های متعدد در استان مازندران در این دهه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران گفت: دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها)، کریمه اهل بیت در ۱ ذی‌القعده آغاز می‌شود و با ولادت برادرش حضرت امام رضا ( ع ) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

استاندار مازندران اظهار کرد: دهه کرامت بهترین فرصت جهت بهره‌گیری مناسب برای اشاعه فرهنگ رضوی است که برکات و نتایج ارزشمند آن در جامعه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

وی یادآور شد: با تاسی از ائمه معصومین به ویژه حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حضرت امام رضا ( علیه السلام ) در دهه کرامت باید بیش از پیش، سیره کریمانه آنها و کمک به همنوع، مورد توجه باشد.

رئیس شورای بزرگداشت دهه کرامت مازندران بیان کرد: استان مازندران، نخستین خاستگاه تشیع در ایران بود و همچنین با توجه به قرار گرفتن در طریق الرضا، برنامه های متعدد و متنوع در دستور کار نهادها، دستگاه ها و ... قرار دارد که این فعالیت ها، اطلاع رسانی می شود.

حسین زادگان ابراز کرد: برگزاری جشن ها و برنامه های دهه کرامت باید با توجه به ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی، صورت گیرد.

نظر شما