شناسهٔ خبر: 40925046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

افتتاح کتابخانه درجه یک الیگودرز در هفته دولت

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، صبح چهارشنبه 4 تیر ماه، احمدحسین فتایی؛ مدیر کل به همراه مسئول روابط عمومی، مسئول دفتر مدیریت، کارشناس طرح و برنامه اداره کل و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز با حمید کشکولی، فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در این دیدار ضمن تشکر از حمایتهای فرماندار شهرستان از فعالیت های فرهنگی و هنری، گفت: الیگودرز یکی از شهرستانهای توانمند استان در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری است و طی سالهای گذشته توانسته به خوبی از پس اجرا و برگزاری جشنواره‌ها و برنامه های مختلف برآید.

وی تصریح کرد: در طی یکسال گذشته و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، تحول خوبی در زمینه فعالیت های عمرانی اداره کل صورت پذیرفت و تکلیف بسیاری از پروژه های فرهنگی و هنری این اداره کل مشخص شده و بر همین اساس پروژه ساختمان کتابخانه درجه یک الیگودرز در زمینی به مساحت 1700 متر مربع و زیربنای 1200 متر مربع در دو طبقه، هفته دولت سال جاری افتتاح می شود.   

فرماندار شهرستان الیگودرز نیز در این دیدار ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته و با تاکید بر حمایت ویژه از برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، گفت: الیگورز از ظرفیت های خاصی در زمینه فرهنگی و هنری برخوردار است و نگاه به این نقطه از استان باید ویژه باشد.

کشکولی افزود: نهاد کتابخانه های عمومی باید در اسرع وقت در خصوص تخلیه و تحویل ساختمان فرهنگسرای ارشاد شهرستان که سالها در اختیار این اداره کل بوده و هم اکنون بلااستفاده است به مالک اصلی یعنی این اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام نماید و انتظار داریم اداره کل نیز در خصوص بازسازی و تجهیز این ساختمان برنامه ریزی لازم را به عمل آورد.

نظر شما