شناسهٔ خبر: 40920368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر سیزدهمین جشنواره مردمی امام رضا(ع) استان یزد:

خادمان رضوی فردا به ابرکوه سفر می کنند

یزد ـ دبیر سیزدهمین جشنواره مردمی امام رضا (ع) با اشاره به اینکه برنامه های این جشنواره از امروز با حضور خادمان رضوی در یزد آغاز شده است، گفت: خادمان روز پنجشنبه به ابرکوه سفر می کنند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سیدناصر حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه خادمان رضوی امروز وارد استان یزد شدند و با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا به اجرای برنامه های مختلف پرداختند، اظهار داشت: خادمان امروز در نخستین برنامه این جشنواره با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو کردند.

وی افزود: عیادت از بیماران بستری در یکی از بیمارستانهای یزد، دیدار با خانواده یکی از شهدا در مرکز استان، عیادت از معلول، بازدید از مجموعه صنعتی، دیدار با مسئولان شهرستان یزد، حضور در ابنیه تاریخی، دیدار با اعضای هیئت های مذهبی و … از شاخص‌ترین برنامه های خادمان رضوی در استان یزد در طول برگزاری جشنواره است.

حیدری با اشاره به اینکه خدام رضوی فردا (پنجشنبه) به شهرستان ابرکوه سفر می کنند، یادآور شد: بازدید از یک مجموعه صنعتی، دیدار با مسئولان ابرکوه، دیدار با خانواده شهدا، بازدید منطقه محروم روستایی، حضور در ابنیه تاریخی و دیدار با اعضای هیئت های مذهبی از برنامه های خدام رضوی در سفر به این شهرستان است.

به گزارش مهر، سیزدهمین دوره جشنواره مردمی امام رضا (ع) از امروز به مناسبت آغاز ایام دهه کرامت در یزد آغاز شده و تا ۱۴ تیرماه ادامه دارد.

نظر شما