شناسهٔ خبر: 40914127 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

پیام آیت‌الله سبحانی در تجلیل از خادمان سلامت

آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی در پیامی به مناسبت تجلیل از خیرین سلامت و ستادهای مردمی، تصریح کرد: کادر درمانی در حوزه سلامت که انصافاً از جان‌گذشتگی کردند، مصداق آیه «وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا» هستند.

صاحب‌خبر -
آیت‌الله سبحانی در تجلیل از خادمان سلامتبه گزارش ایکنا، متن پیام این مرجع تقلید و استاد برجسته حوزه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ مَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا» (مائده 32)
 
انسان در از منظر اديان آسمانى موجودى ارزشمند و وديعه الهى در روى زمين است و در ميان همه آفريده‌ها كرامت و عزّت خاصى دارد، در آیه‌ای از قرآن مجید که در طلیعه سخن بدان اشاره شد، خداوند متعال می‌فرماید: «وهر کس، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است».
 
در این روهای سخت که سلامت و امنیت روانی جامعه در التهاب و نگرانی بسر می‌برد بسیاری از انسان‌های شریف، بدون هیچ چشم‌داشتی به رفع مشکلات مردم پرداخته و خیرین، با انفاقِ مال خود برای خشنودی رضای خود قدم گذاشته که هرآینه خداوند نیکوکاران را دوست می‌دارد؛ و نیز کادر درمانی در حوزه سلامت که انصافاً ازجان‌گذشتگی کرده و در این مدت و حتی در ایام نوروز دور از خانه و کاشانه به مدد هم‌نوعان خود شتافتند، مصداق همین آیه مبارکه هستند، تو گویی «همه مردم را زنده کرده‌اند».
 
اینجانب نیز به همین مناسبت که جلسه‌ای برای تجلیل از خیرین سلامت و ستادهای مردمی و همه خادمان و دسوزان  تشکیل شده است، جا دارد که از همه مردم شریف که با کمک‌های انسان‌دوستانه و همچنین کسانی که داوطلبانه در همه حوزه‌ها به رفع مشکلات و یاری هم‌نوعان خود شتافتند و با تلاش شبانه‌روز خود در این اقدام خداپسندانه قدم گذاشتند، صمیمانه سپاسگزاری کنم از خداوند متعال سعادت دنیا و آخرت را برای همه عزیزان مسئلت دارم. شکرالله سعیهم.
قم جعفر سبحانی
99/04/4
انتهای پیام

نظر شما