شناسهٔ خبر: 40801231 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

اظهارات نماینده‌ی دادستان درباره‌ی قاضی منصوری

صاحب‌خبر -

اظهارات رسول قهرمانی، نماینده‌ی دادستان درباره‌ی قاضی غلامرضا منصوری که در نخستین جلسه‌ی محاکمه‌ی اکبر طبری بیان شده است را به نقل از میزان می‌خوانید:

* حسن نجفی که با دستگیری متهم اصلی پرونده به خارج از کشور متواری شد، به مشارکت در تشکیل شبکه چند نفری در امر ارتشاء، پرداخت رشوه به اکبر طبری و پرداخت رشوه به غلامرضا منصوری قاضی وقت اجرایی لواسان به مبلغ ۵۰۰ هزار یورو، متهم است.

* فرهاد مشایخ به مشارکت در تشکیل شبکه چند نفری ارتشاء، تحصیل مال به مبلغ بیش از ۸۰ میلیارد وجه نقد، یک قطعه زمین واقع در نجار کلای لواسان و همچنین زمینی در کریم خان و تبدیل ۴۲ میلیارد ریال به سهام شرکت سیمان، پولشویی در دو واحد در ساختمان دوما، فراهم نمودن موجبات ارتشاء میان اکبر طبری و رسول دانیال زاده، پولشویی و فراهم نمودن موجبات تحقق ارتشاء میان غلامرضا منصوری و حسن نجفی و پولشویی در خصوص دو واحد آپارتمان در دوما متهم است.

* متهم ردیف نهم غلامرضا منصوری که از کشور متواری شده است به دریافت رشوه بالغ بر ۵۰۰ هزار یورو متهم است.

* در گزارش اطلاعات سپاه نیز آمده: منصوری با وساطت متهم طبری اقداماتی را به نفع نجفی انجام داده است. در این رابطه قباد افشار به عنوان مطلع در جلسه بازپرسی اظهار داشته نجفی و شرکا اقدام به ساخت و ساز در حاشیه سد لتیان نمودند که خلاف قانون بوده است و تخلف مربوطه به مراجع ذی صلاح اعلام شد و نهایتاً در سال ۹۲ حکم به توقف عملیات صادر گردید، اما نجفی با پشت گرمی کار خود را ادامه داد.

احکامی که قاضی منصوری صادر کرد چه می‌شوند؟

خودکشی و مرگ قاضی منصوری در رومانی

ناگفته‌هایی درباره‌ی قاضی غلامرضا منصوری

انتهای پیام

نظر شما