شناسهٔ خبر: 4071049 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

سخنگوی وزارت امور خارجه:

یکشنبه دور جدید مذاکرات هسته ای/ دیدار ظریف و کری در لوزان

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره ادامه گفتگوهای هسته ای ایران و سایر طرفها در هفته آینده گفت: دور جدید مذاکرات هسته ای از روز یکشنبه آینده آغاز می شود. دکتر ظریف عصر یکشنبه در لوزان سوئیس با وزیر امور خارجه آمریکا مذاکرات هسته ای را دنبال می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، سخنگوی وزارت امور خارجه  درباره ادامه گفتگوهای هسته ای ایران و سایر طرفها در هفته آینده گفت: دور جدید مذاکرات هسته ای از روز یکشنبه آینده آغاز می شود.

وی اضافه کرد: همچنین برای دوشنبه نشست دیگری در چارچوب رایزنی با وزیران امور خارجه کشورهای اروپایی عضو 1+5 (شامل آلمان ، انگلیس و فرانسه) با حضور خانم فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل تنظیم شده است.


افخم افزود: گفتگوهای ایران و گروه 1+5 در سطوح مدیران سیاسی و کارشناسان از روز یکشنبه در لوزان آغاز می شود و ادامه خواهد داشت و وزیر امور خارجه کشورمان پس از مذاکره با وزرای خارجه 3 کشور اروپایی و خانم موگرینی در بروکسل مجدداً برای ادامه مذاکرات به سوئیس باز می گردد.


سخنگوی وزارت امور خارجه درخصوص ترکیب هیئت ایران در دور آتی مذاکرات اظهار داشت: ترکیب هیئت ایرانی همانند 2 دور اخیر مذاکرات خواهد بود.



 

نظر شما