شناسهٔ خبر: 40506991 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ایزدخواه در شهرک فدک کرمانشاه:

باید از اتفاق فوت آسیه پناهی، آرمان خود را فریاد بزنیم + فیلم

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: باید از اتفاق فوت آسیه پناهی، آرمان خود را فریاد بزنیم تا به آن نقطه قانون گذاری و سیاست گذاری برسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح‌الله ایزدخواه، نماینده مجلس شورای اسلامی امروز، ۱۵ خردادماه در برنامه «در سوگ امام کوخ نشینان» که در شهرک فدک کرمانشاه برگزار شد، حضور داشت و در خصوص ماجرای تخریب خانه‌های این شهرک و مرگ آسیه پناهی به سخنرانی پرداخت.

ایزدخواه در این برنامه گفت: عدالتخواهی از دست انداختن به نماد‌های فساد و تبعیض و فقر می‌گذرد، چرا که هنوز درگیر ساختار‌های استعماری هستیم. ساختار‌های ما هنوز متحول نشده‌اند و دولت اسلامی شکل نگرفته است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید از اتفاق فوت آسیه پناهی، آرمان خود را فریاد بزنیم تا به آن نقطه قانون گذاری و سیاست گذاری برسیم.

وی ابراز کرد: در قانون اساسی، تأمین مسکن جزو حقوق مستضعفان است و تا زمانی که ما آن را اجرا نکنیم، نمی‌توانیم با معلول آن (مسکن غیرقانونی) بجنگیم.
 
<div id="video-display-embed-code_1050404" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/852592/1050404?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما