شناسهٔ خبر: 40503990 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اسکندری در جمع دانشجویان تجمع کننده کرمانشاهی:

محاکمه و عزل شهردار کرمانشاه خون بهای آسیه پناهی است + فیلم

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: ما دانشجویان انقلابی با حضور در کرمانشاه خواستار محاکمه و عزل شهردار کرمانشاه هستیم، که هر چیزی غیر از این خون بهای آسیه پناهی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اسکندری، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجوبی در تجمع دانشجویان نقابل دادسرای انقااب کرمانشاه گفت: زمانی که پیگیر تخریب ویلا‌های دختر نعمت زاده و داماد شمعخانی بودیم، می‌دیدیم که با وجود هزار متر اختلاف بنا، ماموران با چکش در حال تخریب بودند و می‌گفتند اگر کمی بیشتر از ۱۰۰۰ متر تخریب شود، ان‌ها می‌توانند از ما شکایت کنند.

وی ادامه داد: ان وقت چه شده که برای تخریب خانه مستضعفین با اسپری فلفل و بدون مجوز و بدون اقدام قانونی، اقدام به تخریب خانه هایشان می‌کنند و کشته روی دست شهر می‌گذارند.

اسکندری با بیان اینکه این مدل برخورد‌ها تا کی باید با دستفروش‌ها، مستضفین و آن‌هایی که خانه ندارند، ادامه پیدا کند، گفت: از اول انقلاب ما شعارمان این بود ک همه خانه دار شوند و و با برنامه‌هایی که ریخته شد و استناد به حساب ۱۰۰ امام، بنا بود برای همه خانه بسازیم، اما حالا به اینجا رسیدیم که آلونک‌های مستضعفان را خراب می‌کنیم.
<div id="video-display-embed-code_1050308" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/852566/1050308?width=400&height=300"></script></div>

دبیر جنبش عدالتخواه با اشاره به اینکه بعد این اتفاقات یک مدیر میانی را عزل میکنند تا قربانی مدیر اصلی شود و غائله بخوابد، گفت: مقصر اصلی شهردار کرمانشاه است و باید پاسخگو باشد. بگذریم از دادستان که از روز اول به حمایت از شهردار پرداخت.

وی با بیان اینکه شهردار با هر سمتی باید عزل و محاکمه شود و هر اتفاقی غیر این، خون بهای این اتفاق نیست، خاطر نشان کرد: دانشجویان انقلابی پیرو خط امام امروز اینجا حضور یافتند تا بگویند که اخبار را از رسانه دنبال نمی‌کنند و در محل حضور دارند و در اسرع وقت خواستار پیگیری دادستانی هستند.

نظر شما