شناسهٔ خبر: 40425751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ساختمان گردان فاتحین در ورامین افتتاح شد

ساختمان گردان‌های فاتحین با حضور مسؤولان کشوری و لشکری در شهرستان ورامین افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، مراسم افتتاحیه ساختمان گردان فاتحین شرق استان تهران با حضور سردار عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران، سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، تاجیک فرمانده سپاه ورامین و فرمانده یگان فاتحین حضرت علی اکبر(ع) استان تهران، سردار سرتیپ مرتضی قربانی مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انارکی فرمانده گردان فاتحین جنوب شرق استان تهران در حسینیه سپاه شهرستان ورامین برگزار شد.

سرهنگ اکبر انارکی فرمانده گردان فاتحین جنوب شرق استان تهران در این آئین اظهار کرد: گردان‌های فاتحین همان سربازان حضرت ولیعصر(عج) هستند که برای خدمت‌گذاری به نظام و مردم ولایت‌مدار خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: افتتاح ساختمان گردان فاتحین منتظران شهادت شرق استان تهران در مدت زمان ۷۵ روز ساخته شد که در نوع خود اقدام بسیار جهادی بود.

فرمانده گردان‌های فاتحین جنوب شرق استان تهران افزود: گردان فاتحین شرق استان تهران در سال ۹۴ بنیاد آن گذاشته شد که مسؤولیت آن به حقیر واگذار شد تا با افتخار سرباز ولایت و خادم مردم باشم.

سرهنگ انارکی تصریح کرد: از ابتدایی که این گردان تشکیل شد مأموریت‌های مختلفی را در داخل کشور و چند مورد هم خارج داشتیم که یک بیشینه خوبی را به جا گذاشته است.

وی بیان کرد: با رایزنی‌هایی موفق شدیم تا بودجه‌ای را برای احداث این مکان بگیریم و حدوداً دو ماه و نیم طول کشید تا ساختمان گردان را تکمیل کنیم و انبارها را برای تجهیزات‌مان را تکمیل کنیم.

فرمانده گردان‌های فاتحین جنوب شرق استان تهران خاطرنشان کرد: ساختمان گردان‌های فاتحین در زمینی به مساحت ۹۰۰متر با اعتباری بالغ بر ۴۵۰میلیون تومان به بهره برداری رسیده که در مدت ۷۵روز ساخته شده است.

سرهنگ انارکی در پایان گفت: از همه مسؤولان که ما را کمک و یاری کردند تا  این کار انجام شود تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم خدمت‌گزاران خوبی برای نظام و انقلاب باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

نظر شما