شناسهٔ خبر: 40319163 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رونمایی از سامانه پاسخگویی ۱۴۱ راه‌های استان کرمان

مراسم رونمایی از سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ وضعیت راه‌های استان کرمان همزمان با دیگر استان‌های کشور به صورت ویدئو کنفرانس، برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدعلی حاج سیدعلیخانی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: به منظور اطلاع رسانی آخرین وضعیت راه‌های حوزه استحفاظی استان و رخداد‌های جاده‌ای برای پاسخگویی دقیق و سریع به هموطنان و نظارت بر عملکرد گشت‌های راهداری و ارتباط مستمر با آن‌ها سامانه استانی ۱۴۱راه اندازی شد.

او با اشاره به دیگر اهداف راه اندازی سامانه استانی ۱۴۱ افزود: کاهش حجم صف انتظار تماس گیرندگان، تسلط بیشتر اپراتور‌های استان از اطلاعات راه‌های استان، تمرکز زدایی و امکان پاسخگویی با تلاش کارشناسان استان، رسیدگی به مشکلات در کمترین زمان ممکن و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری از جمله مهمترین اهداف تعیین شده در این سامانه است.

حاج سید علی خانی تصریح کرد: سامانه تلفنی ۱۴۱ بعنوان پل ارتباطی ما و مردم معرفی می‌شود و با توجه به تسلط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان سعی خواهیم کرد تا در کمترین زمان ممکن پاسخگوی کاربران از جمله، شرایط محورها، محور‌های مسدود و بازگشایی شده، محور‌های پرتردد، ارتباط مسیر و فواصل شهر‌ها و استان‌ها باشیم.

او به امکان اطلاع یابی سامانه ۱۴۱ پرداخت و گفت: ثبت شکایت رانندگان، شکایت مسافرین ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای، بارش ها، سوانح جاده ای، ریزش‌ها و اتفاقاتی که در طول راه‌ها به وقوع می‌پیوندد از دیگر امکانات سامانه ۱۴۱ استان است.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از هم استانی‌هایی که قصد سفر‌های جاده‌ای را دارند خواست، از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌های استان مطلع و علاوه بر اینکه نسبت به طول مسیر خود اطلاعات آنلاین را دریافت می‌نمایند، هرگونه رخدادی را که در طول سفر مشاهده کنند از همین طریق به مرکز مدیریت راه‌های استان اطلاع داده و بعنوان راهدار افتخاری، ما را در خدمت رسانی بهتر به مردم یاری کنند.

مراسم رونمایی از سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ وضعیت راه‌های استان همزمان با دیگر استان‌های کشور به صورت ویدئو کنفرانس، با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور، اعضای هیئت عامل و معاونین این سازمان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

نظر شما