شناسهٔ خبر: 40107831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تعطیلی مدارس ۴ شهرستان خراسان شمالی

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی از ادامه تعطیلی مدارس ۴ شهرستان استان خبر داد و گفت: با دستور فرمانداران فاروج، جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان، به علت وضعیت کرونا در این مناطق مدارس همچنان تعطیل است.

صاحب‌خبر -

عباس سعیدی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به آخرین وضعیت بازگشایی مدارس خراسان شمالی اظهار کرد: مدارس استان به‌صورت محدود و برای رفع اشکالات دانش آموزان از امروز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پس از قریب به ۳ ماه بازگشایی‌شده است.

وی با ادامه تعطیلی در ۴ شهرستان استان نیز اشاره کرد و گفت: به علت شرایط حاد کرونا در شهرستان‌های جاجرم، مانه و سملقان، راز و جرگلان و فاروج، به دستور فرمانداران این شهرستان‌ها فعلاً تعطیلی مدارس ادامه دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی این تعطیلی را ادامه‌دار توصیف کرد و افزود: پس از بهبود شرایط در این شهرستان‌ها نیز بازگشایی‌ها انجام می‌شود.

وی همچنین حضور دانش آموزان در مدارس بازگشایی‌شده را اختیاری اعلام کرد و ادامه داد: به‌صورت محدود و با کمترین زمان ممکن دانش‌آموزی برای رفع اشکالات خود می‌تواند به مدارس بروند و سؤالات خود را از معلمان داشته باشد.

سعیدی تأکید کرد: نحوه حضور معلمان و دانش آموزان و با همکاری و هماهنگی مدیران و شورای هر مدرسه انجام می‌شود و بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیز تأکید می‌شود.

گفتنی است در خراسان شمالی ۱۸۰ هزار دانش‌آموز در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار معلم تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما