شناسهٔ خبر: 40031031 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

سخنگوی جنبش مقاومتی حماس؛

کرانه باختری باردیگر پایبندی به تعهد اخراج اشغالگران را اثبات کرد

مقاومت جوانان فلسطینی در جنین که صبح امروز رخ داد بار دیگر نشان داد که ملت فلسطین در هر نقطه ای از این خاک بر قرار و تعهدات خودشان مبنی بر اخراج دشمن اشغالگر عقب نخواهند نشست.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از شهاب نیوز، "حازم قاسم" سخنگوی جنبش مقاومتی حماس تاکید کرد که ملت غیور و انقلابی فلسطین در کرانه باختری در هر برهه زمانی مقاومت و جوشش به موقع شان در مقابله با صهیونیست ها را نشان داده اند. آنان توانایی اخراج اسراییلی ها از اراضی فلسطینی را دارند.

 

قاسم در اشاره به هلاکت یک نظامی اسراییلی در جنین توسط جوانان فلسطینی افزود: مقاومت جوانان فلسطینی در جنین که صبح امروز رخ داد بار دیگر نشان داد که ملت فلسطین در هر نقطه ای از این خاک بر قرار و تعهدات خودشان مبنی بر اخراج دشمن اشغالگر از خاکشان عقب نخواهند نشست.

 

وی در پایان گفت: مقاومت فلسطین پایان این درگیری را مشخص می کند، پایانی که همراه با شکست برای اسراییل و پیروزی برای یاران مقاومت است این قول ما به شما حتی با حمایت های آمریکا از اسراییل هم محقق خواهد شد.

 

صبح امروز، سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از به هلاکت رسیدن یک نظامی اسراییلی در عملیات بازداشت فلسطینیان در شهر «جنین» واقع در کرانه باختری خبر داد.

 

رسانه های اسراییلی گفته اند که "عمییت بن ییحال" نظامی 21 ساله اسراییلی از شهرک «رمات جان» بوده است که در حین انجام عملیات بازداشت درپی یک پرتاب سنگ از سوی یک جوان فلسطینی جان داده است.

 

براساس گزارش این رسانه ها نظامی مذکور از اعضای تیپ مخصوص «گولانی» بوده است.

 

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که هر عضو تیپ ویژه گولانی با 13 نظامی عادی عضو ارتش این رژیم برابر است.

 

حال کشته شدن این نظامی صهیوینست در این منطقه فلسطینی نشین ممکن است موج خشونت و وحشیگری ارتش اسراییل و شدت گرفتن عملیات بازداشت علیه فلسطینیان رادرپی داشته باشد.

 

انتهای پیام/ م.ح

نظر شما