شناسهٔ خبر: 39957628 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مروری بر آخرین اخبار و شایعات دنیای فوتبال؛

پاری‌سن‌ژرمن به دنبال تمدید قرارداد ایکاردی/ دوری کونته از تمرینات اینتر به دلیل اعلام نشدن تست کرونا

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، سرمربی اینترمیلان به دلیل اعلام نشدن تست کرونایش از تمرینات تیمش دور خواهد بود. بازیکنان تیم فوتبال اینترمیلان به تمرینات این تیم بازگشته‌اند و تمرینات را با رعایت فاصله اجتماعی به طول 2 متر پشت سر گذاشتند. بر همین اساس آنتونیو کونته به دلیل اینکه هنوز تست کرونای خود را انجام نداده است، نمی‌تواند در کنار شاگردانش و در سر تمرین حضور داشته باشد. با این شرایط کونته نتوانست در اولین تمرین تیمش که پس از مدت‌ها آغاز شد، حضور داشته باشد. تست کرونای همه بازیکنان اینترمیلان منفی بوده است و به همین دلیل به آن‌ها اجازه تمرین داده شده است.

- قهرمان لوشامپیونه فرانسه قصد دارد قرارداد قرضی مهاجم آرژانتینی‌اش را تمدید کند اما در یک صورت حاضر به خرید قطعی او خواهد شد. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد مائورو ایکاردی در یک فصلی که این مهاجم آرژانتینی به صورت قرضی در پارک دو پرنس بازی کرده راضی است و به همین دلیل قصد دارد او را حفظ کند. این باشگاه برای نگه داشتن بازیکن اینتر دو سناریو دارد: نخست تمدید قرارداد قرضی او و دوم خرید قطعی‌اش به شرط گرفتن تخفیفی هنگفت از اینتر.
طبق اعلام نشریه اکیپ فرانسه، باشگاه فرانسوی با توجه به ضرر‌های مالی که از بابت شیوع کرونا دریافت کرده توان پرداخت رقم 70 میلیون یوروی مدنظر اینتر برای خرید ایکاردی را ندارد. به همین دلیل این باشگاه در نظر دارد که این بازیکن را برای یک فصل دیگر از نراتزوری قرض بگیرد مگر اینکه اینتر حاضر شود 20 میلیون یورو تخفیف بدهد و مهاجم خود را در ازای 50 میلیون یورو بفروشد. ایکاردی در 31 بازی رسمی‌اش در این فصل برای تیم پاریسی 20 گل زده و 4 پاس گل داده است. با توجه به پایان یافتن قرارداد ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای پاریسی‌ها در انتهای این فصل و عدم تمدید آن، توماس توخل سرمربی تیم نمی‌خواهد که خط حمله تیمش خالی شود. از این رو این باشگاه تمایل دارد که ایکاردی را نگه دارد.
قرض گرفتن ایکاردی 27 ساله از اینتر برای PSG‌ در حدود 13 میلیون یورو هزینه داشته است. به این ترتیب از نظر تئوری باشگاه فرانسوی قصد دارد خرید قطعی این بازیکن برایش بیشتر از 67 میلیون یورو هزینه دربر نداشته باشد. یوونتوس و ناپولی دیگر تیم‌هایی هستند که به خرید ایکاردی تمایل دارند اما گویا اینتر در قرارداد سال گذشته‌اش برای انتقال قرضی ایکاردی به پاری‌سن‌ژرمن بندی گنجانده که این تیم را در صورت خرید قطعی و فروش فوری او به یک تیم دیگر در سری A ملزم به پرداخت جریمه‌ای هنگفت خواهد کرد.

- ژان میشل آئولاس مدعی شد زمان برگزاری دیدارهای برگشت لیگ قهرمانان مشخص شده است. با شیوع ویروس کرونا برگزاری بخشی از بازی های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به تعویق افتاد و هنوز زمان برگزاری آن مشخص نشده است. اما در روزهای اخیر برخی کشورها مجوز برگزاری تمرینات را صادر کرده اند و حالا به نظر می رسد حدود سه ماه دیگر نیز لیگ قهرمانان پیگیری خواهد شد.
حالا ژان میشل آئولاس، رئیس باشگاه لیون مدعی شد بازی این تیم با یوونتوس در مرحله برگشت لیگ قهرمانان برای تاریخ هفت آگوست (17 مرداد) در تورین در پشت درهای بسته تایید شده است.    باشگاه لیون همچنان مکررا به تصمیم دولت فرانسه مبنی بر نیمه تمام گذاشتن فصل در شرایط فعلی معترض است. ژان میشل آئولاس در این رابطه گفت: "اگر درخواست ما برای لغو توقف لیگ یک ناموفق باشد، المپیک لیون و پاری سن ژرمن توسط تیم هایی در مقطع عدم آمادگی ما در شرایط خوبی قرار دارند قتل عام خواهند شد."

- مربی اسطوره ای سابق آرسنال گفت هرگز بازیکنانی مانند مسی و رونالدو ندیده اما دوران آنها رو به پایان است. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در دهه اخیر اجازه کسب توپ طلا به هیچ بازیکن دیگری نداده اند اما آنها هم جاودان نیستند و بالاخره باید راه را برای سایر بازیکنان مستعد باز کنند. به گزارش مارکا، آرسن ونگر در این مورد گفت: ما هرگز بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو و مسی ندیده ایم که بتوانند در هر شرایط سختی، بتوانند مطلقا هر کاری انجام دهند اما فکر می کنم سلطه آنها در فوتبال رو به پایان است. نسل جدید فوتبالیست ها آمده اند و دو نفر از آنها در یک تیم بازی می کنند. ام باپه فرانسوی و نیمار برزیلی.  
آینده امباپه و نیمار اصلا مشخص نیست و صحبت هایی در مورد انتقال امباپه به رئال مادرید و نیمار به بارسلونا به گوش می رسد اما با رقم سنگین انتقال آنها، چنین چیزی سخت خواهد بود.

- سه عضو مبتلا به کرونا در باشگاه میلان، جزو تیم اصلی و کادرفنی نیستند. میلانی‌ها با خیال راحت‌تری می‌توانند به تمرینات خود ادامه دهند. به گزارش وب سایت میلان، طبق نتیجه آزمایش‌های انجام شده، تست کرونای هیچ یک از اعضای بازیکنان تیم اصلی و کادرفنی میلان مثبت نشده است. بازیکنان میلان برنامه تمرینات انفرادی خود را در میلانلو ادامه خواهند داد و وضعیت سلامتی آن‌ها به طور منظم زیرنظر گرفته خواهد شد. پیش‌تر پائولو اسکارونی، رییس میلان ابتلای سه عضو میلان به ویروس کرونا را تایید کرده بود که حالا مشخص شد این سه نفر عضو کادرفنی و بازیکنان تیم اصلی نیستند.
 






نظر شما