شناسهٔ خبر: 39877370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

به مناسبت هفته گرامیداشت شوراها؛

۶پروژه شهرداری قزوین افتتاح شد

به مناسبت هفته گرامیداشت شوراهای شهر و روستا، ۶پروژه با اعتبار ۳۷.۸میلیارد ریال، در مجموعه مدیریت شهری قزوین افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین در آیین بهره برداری از پروژه‌های مجموعه مدیریت شهری در سالن مفاخر شهرداری قزوین گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ۶پروژه سلامت محور، در راستای نهضت پیاده راه سازی و با رویکرد انسان محوری، در سه منطقه شهر به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
طاهرخانی افزود: از مولفه های مهم شهرسازی انسان محور، توسعه پیاده مداری و تامین سلامت جسم و روان شهروندان است، در این راستا مجموعه مدیریت شهری قزوین درصدد است، پروژه‌هایی با رویکرد انسان محور اجرا کند. 
شهردار قزوین خاطرنشان کرد: این مقام مسئول با بیان این که دو پروژه پیاده راه سازی خیابان راه آهن و خیابان آیت الله طالقانی در منطقه یک شهرداری قزوین افتتاح شد، گفت: این پروژه ها با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان، زیباسازی معبر، دفع و هدایت آب های سطحی و فصلی و توسعه عدالت محور شهر، اجرا شده است. 
او ادامه داد: پروژه پیاده راه سازی خیابان آیت الله طالقانی، به مساحت هزار و ۷۵۰مترمربع با اعتبار بالغ بر ۱۳میلیارد ریال، در لاین شرقی این معبر اجرا و هزار و ۷۵۰مترمربع اجرای کفپوش، ۷۵۰متر جدول گذاری، ۳۲۰متر لوله گذاری، ۷۵۰متر مکعب بتن ریزی و ۱۰۰۰متر مکعب خاکبرداری انجام شده است. 
طاهرخانی افزود: در اجرای پروژه پیاده راه سازی خیابان راه آهن، با اعتبار بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال، سه هزار و ۸۶۳ مترمربع کفپوش، هزار و ۵۰۰ متر جدول گذاری،۵۰۰ متر مکعب بتن ریزی و ۹۵۰ متر مکعب خاکبرداری انجام شده است. 
شهردار قزوین گفت: پروژه پیاده رو سازی خیابان های سعدی شمالی، بوعلی و بلوار مدرس با هدف بهسازی پیاده رو های  شهر قزوین در راستای نهضت پیاده رو سازی اجرا و به مناسبت هفته شورا افتتاح شد. 
او ادامه داد: پروژه پیاده رو سازی خیابان های سعدی شمالی به مساحت ۲هزار و سیصد متر و اعتبار ۲.۴میلیارد ریال، خیابان بوعلی به مساحت ۳ هزار و ۴۰۰متر مربع و با اعتبار بالغ بر ۱۰میلیارد ریال و پروژه پیاده راه سازی بلوار مدرس به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۳ میلیارد ریال در منطقه دو شهرداری قزوین انجام شده است. 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این سه پروژه در مجموع ۱۰ هزار و ۲۰۰ متر مربع مسیر ویژه عبور نابینایان ایجاد شده است. 
شهردار قزوین خاطرنشان کرد: پروژه جاده قهرمانان سلامت در بلوار امام علی(ع)، از پروژه های سلامت محور شهرداری قزوین است که در منطقه سه شهرداری قزوین اجرا شده و فاز اول آن به بهره برداری رسید.  
او گفت: با توجه به تلاش های کادر بهداشت و درمان در مقابله با شیوع ویروس کرونا، این پروژه شهری به نام «قهرمانان سلامت» نام‌گذاری شد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این پروژه به مساحت سه کیلومتر در دو فاز اجرا شده که فاز اول آن به مساحت یک و نیم کیلومتر پیاده راه و ۳ هزار مترمربع فضای سبز با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به مناسبت روز شورا افتتاح شد.

۴۸

برچسب‌ها:

نظر شما