شناسهٔ خبر: 39846758 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تمام راه‌هایی که به پرتخفیف ختم می‌شوند

حتما برایتان پیش آمده از یک فروشگاه یا مغازه خرید کنید و فروشنده تا قِران آخر مبلغ فاکتور را برایتان حساب کرده و نهایتا با دنیایی از منت و اکراه آمده و ده هزار تومان هم تخفیف داده است.

صاحب‌خبر -

حتما برایتان پیش آمده از یک فروشگاه یا مغازه خرید کنید و فروشنده تا قِران آخر مبلغ فاکتور را برایتان حساب کرده و نهایتا با دنیایی از منت و اکراه آمده و ده هزار تومان هم تخفیف داده است.

حالا فرض کنید یک روز ورق کاملا بر‌گردد و زمانی که برای خرید می‌روید یک یا چند نفر اول بازار یا پاساژ نشسته‌اند و لیستی از تخفیف‌های خوب و وسوسه‌انگیز از مغازه‌های داخل بازار به شما پیشنهاد می‌دهند. یعنی نه‌تنها لازم نیست برای تخفیف با فروشنده‌ها چانه بزنید بلکه قرار است لیست بلند بالایی از پیشنهاد تخفیف‌های هیجان انگیز از برندها و فروشگاه‌های مختلف هم دریافت کنید؛ دقیقا مثل همان کاری که سایت پرتخفیف در فضای مجازی برایتان انجام می‌دهد.

وقتی دست تمام تخفیف ‌ها یک‌‌باره در پرتخفیف رو می‌شود

برندها، فروشگاه‌های اینترنتی کوچک و بزرگ، اپلیکیشن‌های خدماتی، شرکت‌های هواپیمایی و مسافرتی و... گاه‌ و بی‌گاه و به بهانه‌های مختلف برای مشتریان‌شان طرح‌های تخفیفی درنظر می‌گیرند. شما هم که دیگر قربانتان بروم تار و پود زندگی‌تان با اینترنت گره خورده است.

درطول روز از اپلیکیشن‌های مختلف غذا می‌خرید، خریدهای روزمره را انجام می‌دهید، تاکسی اینترنتی می‌گیرید یا حتی کتاب الکترونیکی می‌خوانید و پادکست گوش می‌دهید. حالا اگر بدانید تمام کدهای تخفیف خدمات مورد نظرتان در یک سایت با نظم و ترتیب منتظر یک اشاره‌ی شما نشسته‌اند؛ چه حسی خواهید داشت؟

پرتخفیف دقیقا همین کار را برای شما تمام وکمال انجام می‌دهد. کدهای تخفیف را حتی شده اگر در ثریا باشند در سریع‌ترین زمان ممکن جمع‌آوری می‌کند و در سایت یا اپ به‌اشتراک می‌گذارد. فقط کافی است کدها را کپی کنید و بدون منت و چانه زدن یک تخفیف حسابی بگیرید.

حتی می‌توانید کدهای تخفیف مورد علاقه‌تان را در پرتخفیف نشان کنید تا به‌محض انتشار، خبردارتان کند.

جدیدترین کد تخفیف دیجی کالا 99 را در پرتخفیف پیدا کنید

همیشه ضرب‌المثل از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را برای جاهایی به کار می‌برید که هر چیزی که فکرش را بکنید داخلش پیدا می‌شود. اما این روزها دیجی کالا مرزهای این ضرب‌المثل را هم کمی جابه‌جا کرده است. فقط کافی است کالای مورد نظرتان را در دیجی کالا سرچ کنید تا انواع و اقسامش را با برندهای مختلف برایتان نمایش دهد و شما هم با چند کلیک ساده به محصول مورد نظرتان برسید.

تخفیف‌های بی‌نظیر دیجی کالا هیجان خرید از این سایت را دوچندان می‌کند. کافی است دیجی کالا کد تخفیفی منتشر کند؛ شما می‌توانید چند لحظه بعد آن را در پرتخفیف ببینید و کپی کنید.

اگر تا به‌حال برای خرید از دیجی کالا از پرتخفیف کدی دریافت نکرده‌اید بدانید هنوز دیر نشده است. می‌توانید از حالا به بعد کد تخفیف دیجی کالا 99 را در سایت پرتخفیف ببینید و با توجه به نیازها و شرایط‌تان از کدها استفاده کنید.

2همان‌طور که در تصویر می‌بینید کافی است نام دیجی کالا را در سایت پرتخفیف جستجو کنید تا هرچه کد تخفیف دیجی کالا 99 در این سایت وجود دارد برایتان نمایش داده شود.

بعد از بررسی عنوان تمامی کدهای تخفیف می‌توانید گزینه‌ی «مشاهده‌ کد تخفیف» را فشار دهید و کد مورد نظر را برای مرحله نهایی خریدتان، کپی کنید.

تخفیف وبیناری یا وبینار تخفیفی با کد تخفیف ایسمینار

می‌دانستید قرار نیست فقط برای خرید یک خدمت یا کالای خاص تخفیف بگیرید؟ شما می‌توانید حتی برای شرکت در سمینارهای آموزشی نیز از کدهای تخفیف سایت پرتخفیف استفاده کنید.

بله! درست متوجه شدید؛ منظورمان همان سمینار همیشگی است؛ منتها این روزها سمینارها به جای سالن‌های بزرگ و عریض و طویل روی صفحه‌ی کوچک مانیتور شما و با نام وبینار، برگزار می‌شوند. درواقع استاد همان استاد برجسته‌ی سابق است و ابزارها نیز همان‌ها هستند فقط برای حفظ وقت، هزینه و انرژی شما به‌‍‌‌صورت کاملا مجازی برگزار می‌شوند.

ایسمینار یک پلتفرم تخصصی برای برگزاری وبینار است و از صفر تا صد این فرایند را پشتیبانی می‌کند.

ایسمینار برای جلب رضایت کاربران و برای این‌که عده‌ی بیشتری بتوانند از مزایای وبینارها استفاده کنند، کد تخفیف‌های مختلفی منتشر می‌کند. کد تخفیف ایسمینار هم برای تمام محصولات سایت و هم گاهی به‌طور اختصاصی برای برخی از وبینارها دردسترس کاربرانش قرار می‌گیرد.

3

برای دریافت کد تخفیف ایسمینار کافی است وارد سایت پرتخفیف شوید و از نوار دسته‌بندی اصلی سایت، گروه مشاوره و آموزش را انتخاب کنید.

در مرحله‌ی بعد تمام کدهای تخفیف ایسمینار برای شما نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید از بین کدهای منتشر شده یکی را که با هدف‌تان هماهنگ است، انتخاب کنید.

بعد از انتخاب کد تخفیف ایسمینار مورد نظرتان، می‌توانید مثل تصویر بالا کد را کپی کنید و بعد از کلیک روی گزینه‌ی «خرید کنید» به‌طور مستقیم وارد سایت شوید و شرکت در وبینار مورد علاقه‌تان را نهایی کنید.

یک پرتخفیف بگو و کار را تمام کن

سایت پرتخفیف برای خریدهای اینترنتی مختلف حکم کیمیا را دارد. کافی است قبل از خرید کالا و خدمات سری به پرتخفیف بزنید و نام فروشگاه اینترنتی‌ مورد نظرتان را جستجو کنید. اگر کد تخفیفی مطابق با شرایط خرید شما در پرتخفیف وجود داشته باشد، ورق ماجرا به نفع شما برمی‌گردد و می‌توانید یک خرید ارزان‌تر و به‌یاد ماندنی‌تر انجام دهید. از آن لحظه به بعد قبل از هر خریدی حتما نگاهی سرسری هم شده به کدهای تخفیف سایت پرتخفیف می‌اندازید تا آن طعم شیرین اولین تخفیف را دوباره یا چندباره تکرار کنید.

 

نظر شما