شناسهٔ خبر: 39590710 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نام‌گذاری خیابانی در شهر احمدسرگوراب به نام

عضو شورای اسلامی شهر احمدسرگوراب شهرستان شفت از نام‌گذاری خیابانی در این شهر با عنوان «پرستار» خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید مجتبی بالود امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شفت با اشاره به خدمات ارزنده کادر سلامت در مقاله با ویروس منحوس کرونا اظهار کرد: بنا بر ارج‌گذاری از زحمات بی‌شائبه کادر سلامت ازجمله پزشکان و پرستاران، خیابان شریعتی در شهر احمدسرگوراب به نام پرستار تغییر نام یافت و مزین به واژه ایثارگرایانه پرستار شده است.

وی با بیان اینکه امنیت و‌ سلامت دو‌ نعمت و ودیعه بزرگ خداوند در جوامع بشری است، افزود: در دوران شیوع کروناویروس، احساس همگان به وجود سلامت در جامعه همچون امنیت بیش‌ازپیش محسوس و ملموس شد و جایگاه این ودیعه الهی به‌عنوان یک نعمت مقدس و‌ حیاتی در صدر قرار گرفت.

عضو‌ شورای اسلامی شهر احمدسرگوراب با بیان اینکه پایداری سلامت در جامعه جز با تلاش کادر بهداشت و‌ درمان میسر نمی‌شود، گفت: زحمات کادر سلامت همیشه مورد تکریم مردم و مسؤولین قرارگرفته اما در ماه‌های اخیر تلاش‌های مضاعف و جهاد گونه این قشر پرتلاش و ایثارگر در مقابله با ویروس کرونا موجب شده تا همگان ملزم به تقدیر از آن‌ها شوند.

بالود با بیان اینکه نام‌گذاری معابر و میادین کمترین کاری است که مسؤولین شهری می‌توانند نسبت به آن اقدام کنند، تصریح کرد: مصوبه امروز شورای شهر تنها در جهت ارج‌گذاری به مقام ایثارگونه و مجاهدانه قشر پرستار که بعضاً قریب به دو ماه بر بالین بیماران حاضرشده خدمات مراقبتی و درمانی ارائه کردند، صورت گرفته است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظر شما