شناسهٔ خبر: 39389608 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گیلان| بوق کشتی‌ها در شمال برای ادای احترام به کادر درمان به صدا درآمد

همزمان با بنادر سراسر کشور بوق کشتی‌ها در بندرانزلی برای ادای احترام به کادر درمان کشور به صدا درآمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، جهت ادای احترام به کادر درمان و به پاس تلاش‌های شبانه‌روزی و ایثارگونه پزشکان و پرستاران در بحران شیوع ویروس کرونا و تلاش آنان برای نجات جان بیماران ساعت 10 صبح امروز و همزمان با بنادر سراسر کشور بوق کشتی‌ها در بندرانزلی به صدا درآمد.

در این مراسم که با حضور امام جمعه انزلی، فرماندار این شهرستان و مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان برگزار شد به طور همزمان با بنادر سراسر کشور بوق کشتی‌ها در بندرانزلی طنین‌انداز شد تا با این کار از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان کشور که در میدان مبارزه با کرونا جهادگونه به جنگ با این بیماری رفتند تقدیر شود.

لازم به ذکر است که در این مراسم به پاس خدمات کارکنان بنادر استان که به طور شبانه‌روز برای استمرار روند واردات کالاهای اساسی و مورد نیاز کشور، صادرات کالاها و استمرار رونق اقتصادی کشور تلاش کردند به خدمه کشتی‌های پهلو گرفته در اسکله‌های بندرگاه انزلی در این ایام با اهدای هدایا و شاخه گلی تقدیر شد.

به گزارش تسنیم، این اقدام در راستای قدردانی و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه و تأثیرگذار تلاشگران عرصه سلامت، مدافعان اقتصادی، فعالان دریایی و بندری، کارگزاران و کارکنان صنعت حمل و نقلی دریایی و جاده‌ای که نقش مؤثری در چرخه تجارت و تأمین مایحتاج و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به ویژه در شرایط حساس کنونی کشور دارند انجام شد.

انتهای پیام/614/ش

نظر شما